AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Jeg er veldig usikker på om jeg er syk eller kanskje litt synsk. Jeg opplever som sagt noe jeg mener er overnaturlig. Jeg opplever rykninger og fornemmelser. Dette har mine behandlere sett og er enig i. Dette skjer kun hvis jeg kommer i «kontakt» med en mann. Jeg kjenner energien hanes og han «svarer» meg med å prikke borti meg eller få muskler til å hoppe. Jeg trodde ikke på dette overhode før det hadde gått et halvt år. Da begynte jeg å undre på om det faktisk er slik at han har evner til å røre meg på avstand. Jeg er fortsatt usikker og mener ikke 100% sikkert det er han. Men jeg er litt overbevist når det skjer. Jeg kan nesten «se» han og kjenner følelsene hans når det skjer. Jeg er åpen for at dette er en vrangforestilling. Men så lurer jeg på om det kan være slik at jeg og han har noen evner som gjør dette mulig? Jeg er veldig følsom. Har sett ting før det skjer osv. Veldig vanskelig å innrømme at dette er noe jeg innbiller meg. Jeg ønsker egentlig å diskutere om det kan være slik at man kan oppleve uforklarlige hendelser som dette uten å være syk? Jeg ønsker ikke unødvendige kommentarer. Men seriøse kommentarer om hva det kan være Anonymkode: 9ed15...642 2
Rant Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Det er nok sant at du får rykninger og prikking i kroppen, men at det er forbundet med en spesiell mann er noe du selv forestiller deg. Hva har du sett før det skjer? 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 Dette er virkelig for deg, men samtidig tviler du. Dersom det er til hinder for et bra hverdagsliv bør du be om hjelp rundt dette. Ellers kan du jo bare oppleve dette slik det er for deg ? Anonymkode: caebd...fff 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 La ikke du ut en film lm dette for noen dager siden? Anonymkode: 20e6b...6e6 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 2 minutter siden, Rant skrev: Det er nok sant at du får rykninger og prikking i kroppen, men at det er forbundet med en spesiell mann er noe du selv forestiller deg. Hva har du sett før det skjer? Jeg håper det er noe jeg innbiller meg. Men samtidig blir jeg veldig usikker da jeg kjenner det så sterkt. Energien hans er veldig koblet opp mot meg. Så det er nesten umulig å «innrømme» at det kanskje er slik. Men prøver å se det fra den vinkelen også. Det er ganske mye. Anonymkode: 9ed15...642
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #6 Skrevet 28. juli 2020 Hvem er denne mannen da? Hvorfor har dere ikke normal kontakt? Hva er behandlerne enig i, at du har fornemmelser? Anonymkode: b58b3...427
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #7 Skrevet 28. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: La ikke du ut en film lm dette for noen dager siden? Anonymkode: 20e6b...6e6 Dette er minst innlegg nr. 3 med ulik vinkling, ja det er samme person. Anonymkode: b58b3...427 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #8 Skrevet 28. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er virkelig for deg, men samtidig tviler du. Dersom det er til hinder for et bra hverdagsliv bør du be om hjelp rundt dette. Ellers kan du jo bare oppleve dette slik det er for deg ? Anonymkode: caebd...fff Jeg får hjelp for dette. Men klarer bare ikke å komme fram til et svar på hva det er. Hvis jeg innser at det er en vrangforestilling må jeg samtidig innse at jeg er/var syk. Når jeg prøver dette føler jeg at jeg er/var syk og det føles helt feil ut da jeg tror at det ikke er tilfelle. Anonymkode: 9ed15...642
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #9 Skrevet 28. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig usikker på om jeg er syk eller kanskje litt synsk. Jeg opplever som sagt noe jeg mener er overnaturlig. Jeg opplever rykninger og fornemmelser. Dette har mine behandlere sett og er enig i. Dette skjer kun hvis jeg kommer i «kontakt» med en mann. Jeg kjenner energien hanes og han «svarer» meg med å prikke borti meg eller få muskler til å hoppe. Jeg trodde ikke på dette overhode før det hadde gått et halvt år. Da begynte jeg å undre på om det faktisk er slik at han har evner til å røre meg på avstand. Jeg er fortsatt usikker og mener ikke 100% sikkert det er han. Men jeg er litt overbevist når det skjer. Jeg kan nesten «se» han og kjenner følelsene hans når det skjer. Jeg er åpen for at dette er en vrangforestilling. Men så lurer jeg på om det kan være slik at jeg og han har noen evner som gjør dette mulig? Jeg er veldig følsom. Har sett ting før det skjer osv. Veldig vanskelig å innrømme at dette er noe jeg innbiller meg. Jeg ønsker egentlig å diskutere om det kan være slik at man kan oppleve uforklarlige hendelser som dette uten å være syk? Jeg ønsker ikke unødvendige kommentarer. Men seriøse kommentarer om hva det kan være Anonymkode: 9ed15...642 Hvis du tror ,eller innbiller deg at du er synsk, da er du syk! Anonymkode: a0467...6b7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #10 Skrevet 28. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er minst innlegg nr. 3 med ulik vinkling, ja det er samme person. Anonymkode: b58b3...427 Jeg er utrolig usikker på hva jeg opplever. Skal ikke skrive flere innlegg. Det er bare så ufattelig vanskelig å forstå for meg også. Alt jeg skriver over her er sant, jeg klarer ikke å konkludere med hva det er. Anonymkode: 9ed15...642
Rant Skrevet 28. juli 2020 #11 Skrevet 28. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper det er noe jeg innbiller meg. Men samtidig blir jeg veldig usikker da jeg kjenner det så sterkt. Energien hans er veldig koblet opp mot meg. Så det er nesten umulig å «innrømme» at det kanskje er slik. Men prøver å se det fra den vinkelen også. Det er ganske mye. Anonymkode: 9ed15...642 Hvorfor skulle han være koblet opp mot deg? Er det en tilfeldig mann? En ekskjæreste? Du er nok heller såpass "besatt" av ham, at du tilegner ham alt av fysiske følelser. Det er normalt for en menneskekropp å føle rykninger nå og da, eller frysninger eller prikking. Det er helt normalt. Du dyrker dette selv, ved å tro det er ham. Du svarer ikke på hva du har sett skjer, før det skjer. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #12 Skrevet 28. juli 2020 Men hvorfor tenker du at du har denne overnaturlige kontakten med akkurat dette mennesket? Er det noen du kjenner? Selv om det er sant og ekte for deg betyr det jo ikke at du ikke er psyk. For det er vel nettopp slik det er med denne type sykdom. Og de fleste som har skrevet her inne med lignende problemer er jo overbevist om at de er friske. Anonymkode: b58b3...427
Rant Skrevet 28. juli 2020 #14 Skrevet 28. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hvorfor tenker du at du har denne overnaturlige kontakten med akkurat dette mennesket? Er det noen du kjenner? Selv om det er sant og ekte for deg betyr det jo ikke at du ikke er psyk. For det er vel nettopp slik det er med denne type sykdom. Og de fleste som har skrevet her inne med lignende problemer er jo overbevist om at de er friske. Anonymkode: b58b3...427 Det er nettopp slik det er med vrangforestillinger. Må være vanskelig å ha det sånn. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #15 Skrevet 28. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor tenker du at du har denne overnaturlige kontakten med akkurat dette mennesket? Er det noen du kjenner? Selv om det er sant og ekte for deg betyr det jo ikke at du ikke er psyk. For det er vel nettopp slik det er med denne type sykdom. Og de fleste som har skrevet her inne med lignende problemer er jo overbevist om at de er friske. Anonymkode: b58b3...427 Når jeg var i samme rom som han kjente jeg han veldig. Senset han på en måte som jeg ikke har gjort med andre tidligere. Kjente følelsene han hadde i magen. Sommerfugler i magen. Det var nesten umulig å konsentrere seg når han var i rommet. Føler jeg senser han på avstand også. Og det var akkurat som at magene våres var koblet. Det kan godt være. Og det hadde hjulpet veldig om jeg kunne fått et svar på at disse rykningene er koblet til noe som skjer i min egen kropp. Etter masse undersøkelser er det ingen som har gitt meg en forklaring eller funnet noe svar. Anonymkode: 9ed15...642
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #16 Skrevet 28. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg var i samme rom som han kjente jeg han veldig. Senset han på en måte som jeg ikke har gjort med andre tidligere. Kjente følelsene han hadde i magen. Sommerfugler i magen. Det var nesten umulig å konsentrere seg når han var i rommet. Føler jeg senser han på avstand også. Og det var akkurat som at magene våres var koblet. Det kan godt være. Og det hadde hjulpet veldig om jeg kunne fått et svar på at disse rykningene er koblet til noe som skjer i min egen kropp. Etter masse undersøkelser er det ingen som har gitt meg en forklaring eller funnet noe svar. Anonymkode: 9ed15...642 Hvorfor tror du at det du følte var hans følelser? Hva om de bare var dine egne følelser? Du kan jo få sommerfugler i magen du også. Det høres egentlig ut som dette er følelser du har for han, når du ser han, møter han eller tenker på han. Anonymkode: a3f2e...f6d 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #17 Skrevet 28. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at det du følte var hans følelser? Hva om de bare var dine egne følelser? Du kan jo få sommerfugler i magen du også. Det høres egentlig ut som dette er følelser du har for han, når du ser han, møter han eller tenker på han. Anonymkode: a3f2e...f6d Det var så ekte. Kunne kjenne alt han følte og energien hans. En gang når jeg kom gående mot han smalt det i brystet hans, dette kunne jeg kjenne. Anonymkode: 9ed15...642
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #18 Skrevet 28. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at det du følte var hans følelser? Hva om de bare var dine egne følelser? Du kan jo få sommerfugler i magen du også. Det høres egentlig ut som dette er følelser du har for han, når du ser han, møter han eller tenker på han. Anonymkode: a3f2e...f6d Jeg velger å stole på det jeg kjente og at det ikke var mine følelser. Anonymkode: 9ed15...642
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #19 Skrevet 28. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan jo ikke svare på hvem han er? Anonymkode: 9ed15...642 Hvorfor ikke? Anonymkode: b58b3...427
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #20 Skrevet 28. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Anonymkode: b58b3...427 Det er irrelevant. Det er en person jeg kjente før og hadde kontakt med. Anonymkode: 9ed15...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå