Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Første fylla på mange år endte med en bekymringsmelding til barnevernet (havnet i slosskamp).. trenger ingen skjennepreken, er fullstendig klar over hvor dumt dette var.

Noen som vet hva en slik undersøkelsessak innebærer?

Har vært på et møte med de, der jeg fikk beskjed om at det kanskje blir et hjemmebesøk. Ellers ikke så mye info. De sa at de ikke tar barna, men at de er pliktig å undersøke om vi har det bra. De sa også at jeg ikke har noe å bekymre meg for, siden jeg selv vet at jeg er en god omsorgsperson. Jeg er trygg på rollen min som forelder, har store barn og aldri hatt noe tull tidligere. Tåler tydeligvis ikke sprit lengre og dermed kommer jeg ikke til å drikke det flere ganger heller. 

Noen tips for at dette skal gå så smooth som mulig? 

Anonymkode: e6350...fd8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær dere selv, vær ærlige og vis deres liv på godt og vondt. Jeg vil tro det er lett å oppdage at et hjem er trygt eller utrygt. Å si at alt er perfekt trenger ikke nødvendigvis da å være positivt. Men vise at dere er trygge i foreldrerollen og voksenrollen. Kanskje også tenke gjennom alkoholvaner sammen med barna, ettersom du har vist at du tåler dårlig overstadig berusethet.

Anonymkode: 4b729...efe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...