AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Vi har slitt litt med ammingen en stund og nå vil ikke mini spise når hun er våken i det hele tatt. Må vente til hun sovner og da spiser hun greit, noen ganger kan hun også spise med en gang hun har våknet fra en lur. Aner derfor egentlig ikke om hun faktisk er sulten eller bare spiser for kosen sin del. Helsestasjonen sier det er normalt for alderen, kanskje det går over og kanskje ikke. Noen som har opplevd det samme hvor det gikk over? Hun er 4,5 mnd og synes det er litt tidlig å trappe ned ammingen til fordel for fast føde som Hs antydet kanskje var ytterste konsekvens. Anonymkode: 7c8c8...008
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Veldig vanlig med brystvegring rundt 3-4-5 mnd en gang. Så lenge baby har gått fint opp i vekt er det ingenting å uroe seg for så sant det går over innen rimelig tid Min er 10 mnd og vi har hatt mange slike perioder - en ved 3 mnd, ved 6 mnd og 8 mnd. Har alltid gått over. Så lenge vekta og allmenntilstanden er god er det ingen grunn til å erstatte pupp med fast føde. Anonymkode: 3bd00...7f2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 Godt å høre det gikk over, hva tenker du er rimelig tid da? Vi har holdt på et par uker og det har egentlig bare blitt værre. Gjorde du noe spesielt for å få det til å gå over eller bare fortsatte du å tilby til det gikk? Anonymkode: 7c8c8...008
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt å høre det gikk over, hva tenker du er rimelig tid da? Vi har holdt på et par uker og det har egentlig bare blitt værre. Gjorde du noe spesielt for å få det til å gå over eller bare fortsatte du å tilby til det gikk? Anonymkode: 7c8c8...008 Jeg tenker så lenge allmenntilstand og vekt er bra kan de drive på lenge. Periodene her har vart alt fra 1 til 6 uker. Jeg har ikke gjort noe spesielt annet enn å tilby hele tiden, få ammet før/under/etter dupp samt heeeele natta 😴😴 Utrolig slitsomt når det stod på, men det gikk over Anonymkode: 3bd00...7f2 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg tenker så lenge allmenntilstand og vekt er bra kan de drive på lenge. Periodene her har vart alt fra 1 til 6 uker. Jeg har ikke gjort noe spesielt annet enn å tilby hele tiden, få ammet før/under/etter dupp samt heeeele natta 😴😴 Utrolig slitsomt når det stod på, men det gikk over Anonymkode: 3bd00...7f2 Så fint, ble litt motløs når Hs sa det kanskje bare ikke gikk over og vi måtte ty mer til fast føde. Vi har såvidt begynt litt med smaksprøver men har satt det på vent nå som ammingen ble så vanskelig, så det kan jo fort gå lang tid før det overhodet er et reelt alternativ. Hun tar heller ikke flaske og har ikke lyst til å pushe det i tilfelle det også forverrer ammingen. Så lenge hun fortsatt spiser når hun sover er det jo greit nok, da får jeg i henne ganske mye på dagtid inntil videre siden hun fortsatt sover en del på dagen. Men ja, det er slitsomt så håper veldig det går over her også. Anonymkode: 7c8c8...008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå