Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått meg to overraskelser her inne, de var spikeren på hodet, jeg trodde ikke egentlig på det før, og ja selvfølgelig noen kan ikke dette, mens andre er helt rå bra 😊 ha et åpent sinn, du taper ikke noe på det. 

Om noen har lyst så håper jeg at noen kan hjelpe meg? 

Kvinne 33, har en mann i tankene. Ser du noe om følelsene hans? Noen fremtid? 

Anonymkode: 35720...4c9

Ser han har barn fra før. 

Anonymkode: 60219...93d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan se følelsene hans hvis du vil? Men ikke spå på den måten.

Ja kan du det? Vet om barna, nå ble jeg satt ut! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja kan du det? Vet om barna, nå ble jeg satt ut! 

Kan ikke si noe for sikkert, men er dere gode venner? Føler han liker deg veldig godt som person. Noe annet får jeg ikke opp.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke si noe for sikkert, men er dere gode venner? Føler han liker deg veldig godt som person. Noe annet får jeg ikke opp.

Tusen takk for at du tar deg tid! 😊 Nei vi er ikke gode venner, vi er ikke der engang... Huff er jeg friend zoned, det er  typisk  😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde blitt kjempeglad om du ville se på meg også😃 Kommer jeg til å finne kjærligheten? 

Anonymkode: 5ec7e...b1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med meg, jeg er trådstarter. Setter pris på om du gidder. :) Har flere som er interessert i meg, men bare én jeg har litt følelser for. Vi er uvenner. Venter på den store kjærligheten 

TS..

Anonymkode: 19157...5b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Meg sa , kvinne 29

Anonymkode: ddf71...57a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser han har barn fra før. 

Slik som dette var noe jeg så. Kan ikke spå eller se alt. Har aldri spådd fremtiden til noen, bare sett ting som skjer i fremtiden. Noe annet enn dette «synet» over her ser jeg ikke når dere spør om å bli spåd. Hvis dere skriver litt mer kan jeg uansett prøve å se om jeg får opp noe :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere skriver litt mer kan jeg uansett prøve å se om jeg får opp noe :)

Så kjekt at du vil prøve å se om du får opp noe :) Jeg lurte på kjærlighet, kan prøve å skrive litt mer. Jeg er singel og barnløs, har alltid ønsket meg familie, mann og barn, men har ikke fått det til, av en eller annen grunn, og det er jeg veldig lei meg for. Har bare vært i to forhold, det ene når jeg var veldig ung i 8 mnd, og det andre for noen år siden, som varte i ca 4 år. Håpte det skulle fungere med sistnevnte, men det ble for mange problemer. Lurer så veldig på om jeg finner en ny kjæreste, er så redd for å ende opp alene. Føler mye av livet allerede har passert, og ønsker virkelig ikke tilbringe resten av livet som singel, i et samfunn det alle rundt er familier, der alle familier rundt meg ferierer sammen og opplever hverdager og helligdager sammen, mens jeg sitter hjemme alene. Får du opp noe rundt dette? :)

Anonymkode: 5ec7e...b1d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...