Gå til innhold

Hva hadde du gjort om du fant ut at du hadde 8 barn i magen nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du gjort om du fant ut at du hadde åttlinger i magen? Hadde det blitt abort?

Anonymkode: 81e10...643

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde bedt om forstereduksjon. På minst fem av dem.

Anonymkode: da7ec...a8d

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Fått sjokk fordi jeg har sterilisert meg og livmoren min er ødelagt. Burde kanskje ladd de leve mtp mirakel arm, men hadde tatt abort. 

Anonymkode: d1d93...9d6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Laget en religion, da jeg ikke har hatt sex de siste månedene. 

Men mer i tråd med det du spør om: abort. Hadde jeg vært klar for barn med fast partner, hadde jeg ordner fostereduksjon på 7/8.

Anonymkode: ddfb3...cbb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Skoleferie er noe dritt.   

Anonymkode: 90d40...445

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du gjort om du fant ut at du hadde åttlinger i magen? Hadde det blitt abort?

Anonymkode: 81e10...643

Hadde bedt om fosterreduksjon!

Hvorfor? For det er mange komplikasjoner som kan skje med så mange fostre, blandt annet at du kan føde for tidlig og alle kan dø av den grunn.

Anonymkode: b5b56...de7

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde lurt på om jeg var en katt..

AnonymBruker
Skrevet

Er det i det hele tatt fysisk mulig? 

Hadde tatt bort minimum 5 stk, jeg syns trillinger også er helt "hinsides". 

Anonymkode: 70213...530

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er vel noen her inne som har mange millioner potensielle barn i magen nå 😂

Anonymkode: 89f30...e76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde redusert 6 stk. 

Anonymkode: 99a33...247

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det i det hele tatt fysisk mulig? 

Hadde tatt bort minimum 5 stk, jeg syns trillinger også er helt "hinsides". 

Anonymkode: 70213...530

Der burde gå ann, om man har 3 celleklumper med ikke eneggede trillinger, der 2 av dem delte seg til 3 egeggede trillinger og den siste i 2 😅 men er mange tilfeldigheter ute å går.

Du har «octomom»:

https://www.google.no/amp/s/www.nytimes.com/2018/12/15/style/octomom-kids-2018.amp.html

*usikker på om det var naturlig eller type ivf inne i bilde 😅

Anonymkode: b5b56...de7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde satt meg ned og undersøkt hvordan den økonomiske situasjonen hadde kommet til å bli fremover 😬 Vi har alt to barn og to soverom så det hadde blitt trangt! 

Anonymkode: 86418...0a2

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blitt sjokka og stressa. Er 40 år og egentlig ferdig med barn. Men hadde valgt å beholde og håpet på det beste. Er imot abort, uansett.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke fysisk mulig ved naturlig unnfangelse hvertfall. «octomom» som noen nevner over her fikk ikke åttlinger på den «naturlige» måten, er vel nettopp derfor de ikke putter inn så mange egg her i Norge hvertfall. 

Anonymkode: 7563b...4a0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha, hjelpes. Først hadde jeg nok reist hjem og stirret i veggen mens jeg prøvde å fordøye beskjeden. Så hadde jeg fundert på hvordan i alle dager dette skulle kommuniseres til gubben. Dernest hadde jeg kontaktet Guinness rekordbok. 😅 klarer Octomom det, så skal jeg klare det også.

Anonymkode: 216f1...c24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ringt mamma og spurt om du kan klare å sitte barnevakt til 8 små 6 dager i uken til de begynner i barnehagen. 😳
Hvis ja så hadde det gjennomført. 

Anonymkode: b5e8c...62a

• Liker 1
Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet

Hadde tatt abort fortere enn svint skal jeg si deg.

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg bestemt meg for å kun få to barn, forutsatt at det ikke blir flere enn én neste gang (har ett fra før), for da beholder jeg tvillingene eller trillingene, eller hva det måtte være. Jeg hadde nok allikevel valgt fosterreduksjon hvis jeg fikk beskjed om at det var 8 foster i magen, først og fremst fordi det må være en hinsides stor risiko for både det ene og det andre med så mange foster. Mennesker er ikke skapt for å være frem mange barn samtidig. 

Anonymkode: 61a23...de3

AnonymBruker
Skrevet

Tatt abort på alle 8. Hadde løpt til sykehuset og håpt på spontanaborter på veien. 

Anonymkode: 0a3ce...c04

• Liker 5
Skrevet

Først hadde eg begynt å grine, så hadde eg forsøkt i samråd med helsevesenet å finna ut om alle er levedyktige og mulige å bæra fram. Så hadde eg grått meir, etter det hadde eg forsøkt å finna ut om vi hadde hatt krav på hjelp/ekstra hender til blant anna flaskemating etter fødselen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...