Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre gangen jeg får feil lønn fra Posten..og andre gang jeg får MER lønn enn jeg skal ha. 
Sist gang fikk jeg bare 17 timer ekstra, altså ca 2,5 dag. Da sa jeg i fra og i stedet for å trekke i lønn på neste lønning, skulle jeg jobbe "gratis" 2 dager. 

I dag fikk jeg lønnslippen og jeg har for det første fått 6 timer ekstra, for det andre har jeg fått 10 timer for lite lørdag og søndagstillegg og for det tredje har jeg fått 30 timer ekstra som grunnlønn, for lønna er 65kr timen.. Hva faen?!

Jeg kan godt si i fra denne gangen også, men det betyr at jeg må jobbe enda noen dager "gratis". Og da jeg ennå ikke har hatt tid til å jobbe noen dager, sitter jeg med ca. 4 dager å jobbe. Det er en hel uke. Det betyr at jeg i teorien har fått forskuddsbetaling MEGET tidlig. 
Tror fortsatt det vil gå noen uker får jeg vil gå tid til å jobbe inn disse dagene på posten. 

Jeg ser ikke fram til denne evt. uken med "gratis" jobbing, men det må vel gjøres. Verst tenkelig er om de trekker på neste lønning. Da vil jeg ikke få penger i det hele tatt. Og DET er uaktuelt. 

Jeg har vel ikke noe valg..må vel bare jobbe disse dagene, fordi Posten ikke har styr på økonomien.

Noen råd å komme med?

Anonymkode: f3827...677

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke ditt problem at de betaler ut for mye når du har sagt fra. 

• Liker 1
Skrevet

Det er jo selvfølgelig ikke optimalt, men når det først har gått galt kan du ikke bare spare det du har fått utbetalt for mye til neste måned og be de trekke det fra lønna da?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sett av det du har fått for mye, så har du penger hvis de evt trekker eller ber deg betale tilbake. Si at du ikke vil jobbe gratis.

Anonymkode: 5f9ea...40c

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...