Gå til innhold

Kondomer, altfor dyrt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i pokker så dyrt?

Selgerene av kondomene vet vi må bruke og uten kan det fort gå galt. Derfor kjøper vi, uansett pris, men jeg tipper det er mennesker der ute som av og til dropper kjøp pga prisen. 

Kondom er så og si et nødvendig produkt...hvorfor ikke sette ned prisen? 

Kan jo alltids skaffe gratis kondomer, men du føler deg ikke så smart når du tripper inn til helsesøster eller en annen organisasjons kontor for å be om kondom hver gang du skal ha sex...

Anonymkode: 9432c...2c3

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bestille gratis kondomer på nett. Dette er en ikkesak 

Anonymkode: ceca1...432

Skrevet

Kan bestilles gratis på gratiskondomer.no da kommer de i posten. Anonymt og enkelt.

• Liker 1
Skrevet

Gratis på nett, på helsestasjonen eller på en hvilken som helst gay bar.

AnonymBruker
Skrevet

Gratiskondomer.no, IQ-troll. 

Anonymkode: 7af86...34a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke råd til kondomer bør du kanskje heller jobbe mer og pule mindre 

Anonymkode: 47efb...df8

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

P-piller eller annen prevensjon mange menn omtrent forlanger at kvinner skal bruke, er seff super billig. Helst gratis. 😑

Anonymkode: 75c74...155

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan fint bruke et kondom flere ganger. Du bare skyller det med vann og såpe etterpå og så dynke det i antibac. Når det er tørt kan du smøre kondomet inn med matolje.

Anonymkode: 1fb05...e8e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan fint bruke et kondom flere ganger. Du bare skyller det med vann og såpe etterpå og så dynke det i antibac. Når det er tørt kan du smøre kondomet inn med matolje.

Å det verste er at det finnes folk som tror på deg 🤦🏼‍♀️ Hvorfor bruke kondom om man er villig til å risikere graviditet ved å liksom vaske et kondom 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å det verste er at det finnes folk som tror på deg 🤦🏼‍♀️ Hvorfor bruke kondom om man er villig til å risikere graviditet ved å liksom vaske et kondom 

Er man en gnier så er man en gnier

Anonymkode: c9ded...2ba

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er man en gnier så er man en gnier

Anonymkode: c9ded...2ba

Blir dyrere med en baby 🙄

• Liker 2
Gjest loveli
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neinei, du må ikke vente til kondomet er tørt etter å ha dynket det med antibac! Antibac er naturlig sæddrepende og man burde derfor ta på antibac rett før man tar kondomet på. Da sparer man også matolje! Winwin.

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, wahaj skrev:

Kan bestilles gratis på gratiskondomer.no da kommer de i posten. Anonymt og enkelt.

Er kvaliteten godkjent på disse? Sikker på at ikke Posten vet hvor det kommer fra? Som Kondomeriet og KNB eller hva det var.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja de er godkjent, de er også tjukk som faen og generelt elendig å bruke. Om noe så er de med på å forme hatet mot kondomer.

Anonymkode: b37b0...1e6

Annonse
Skrevet

Dyrt? Kondomeriet skal ha 89,- for en 10-pack med Durex Pleasure Me.

Under min absolutt løseste periode ville jeg fortsatt brukt 3 måneder på å bruke opp en 10-pack og i løpet av samme periode hadde jeg  nok brukt minst 10000,- på øl, vokda battery, taxi, kebab osv.. ;)

Det blir litt annerledes med fast forhold da men en 10-pack burde vare en uke når du er nyforelska og en måned ellers. Klarer ikke å se at det *ikke* er verdt penga. 😎

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja de er godkjent, de er også tjukk som faen og generelt elendig å bruke. Om noe så er de med på å forme hatet mot kondomer.

Anonymkode: b37b0...1e6

Så dårlige, altså? Da er jo poenget borte.

• Liker 1
Gjest Tamsi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så dårlige, altså? Da er jo poenget borte.

Bare tull. Det er helt vanlige kondomer! Du kan til og med velge type. Tynne, tykke, store eller små, usikker på om de har med smak. Tror det er 14 i en pakke. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kvaliteten godkjent på disse? Sikker på at ikke Posten vet hvor det kommer fra? Som Kondomeriet og KNB eller hva det var.

Jeg har sommerjobb som postbud, og etter å ha bestilt slike kondomer selv, kjenner jeg alltid igjen konvolutter med gratiskondomer. 

Er ganske mange som bestiller faktisk. 

Anonymkode: 7af02...977

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vel ikke så mye å si om postbudet vet det? Når jeg f.eks. går på butikken med ungene vet alle som ser meg der at jeg har hatt samleie minst to ganger.

Anonymkode: 25fd1...ed3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...