AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Del Skrevet 28. juli 2020 Ulempene? Anonymkode: e8def...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karkta Skrevet 28. juli 2020 #2 Del Skrevet 28. juli 2020 I hvilken butikk da? Det finnes mange type butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poppelopp Skrevet 28. juli 2020 #3 Del Skrevet 28. juli 2020 Helt forferdelig. Noen av de værste jobbene jeg har hatt har vært i butikk. All kudos til de som får det til, fatter det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Del Skrevet 28. juli 2020 3 minutter siden, Karkta skrev: I hvilken butikk da? Det finnes mange type butikker. Type klesbutikk, interiør, parfymeri Anonymkode: e8def...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 28. juli 2020 #5 Del Skrevet 28. juli 2020 Fordeler er at du får lønn og møter mange mennesker hver dag. Du kan faktisk være den eneste personen kunden din snakker med den dagen. Hvis du er flink, er det en bransje det er lett å klatre i uten utdanning. Ulempene er/kan i hvert fall være ukurante arbeidstider (men da får du også tillegg), ikke veldig god lønn, og du får også se mennesker på sitt absolutt verste. Du får se voksne, velutdannede, tilsynelatende oppegående mennesker oppføre seg som treåringer/kriminelle på grunn av bagateller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #6 Del Skrevet 28. juli 2020 1 minutt siden, Poppelopp skrev: Helt forferdelig. Noen av de værste jobbene jeg har hatt har vært i butikk. All kudos til de som får det til, fatter det ikke. Hva slags butikk jobbet du i? Anonymkode: e8def...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poppelopp Skrevet 28. juli 2020 #7 Del Skrevet 28. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags butikk jobbet du i? Anonymkode: e8def...4f8 Har jobbet i et par matbutikker, lekebutikk, og en sportsbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #8 Del Skrevet 28. juli 2020 Butikk er greit for en periode i livet. For min del fikk jeg aldri en høyere stilling enn 50% så da måtte jeg ta utdanning. Ellers er lønnen lav og man må takle alle slags sære mennesker. Butikksjefer kan også være ustabile da det finnes mye grums blant dem også. Jeg har jobbet innen dageligvare, ting og tang butikk, kjøkken butikk og møbel butikk. Anonymkode: f5a52...577 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #9 Del Skrevet 28. juli 2020 Jeg har jobbet på Coop Obs, der var det ulike avdelinger så satt du i kassen så jobbet du kun i kassen. Det som egentlig var mitt største problem det var at det blir så dørgende kjedelig. Jeg hadde fine kollegaer, stort sett hyggelige kunder, ordnede forhold og alt var egentlig tipp topp, men arbeidsoppgavene i seg selv helt ekstremt kjedelig. Anonymkode: 1ead1...02d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #10 Del Skrevet 28. juli 2020 Det kommer veldig an på butikken og hva slags type menneske du er. Jeg har jobbet i to ganske like interiørforretninger - i den ene var de fleste kundene grinete, frekke, vanskelige og rett og slett lite hyggelige. Antallet negative kundeopplevelser var mye av grunnen til at jeg sluttet. Nå jobber jeg i en annen butikk hvor kundene er veldig greie, mange er faktisk superhyggelige, og jeg gruer meg ikke til å gå på jobb som før. Ulempen er at vi er for få ansatte og jeg som allerede jobber to-tre ganger i uka (er hovedsaklig student) likevel blir ringt hver eneste uke fordi et eller annet uforutsett dukker opp. Jeg er ikke ringevikar, og selv om jeg prøver å være fleksibel synes jeg det er utrolig slitsomt å konstant måtte flytte avtaler fordi jeg er den eneste som "kan" jobbe. I tillegg kan det bli veldig kjedelig når det er stille og ingen oppgaver, men der jeg jobber nå kan man alltid finne et eller annet å gjøre for å få tiden til å gå. Anonymkode: aa048...1bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #11 Del Skrevet 28. juli 2020 Positivt: - «enkel» jobb som du kan legge fra deg idet du går hjem - krever ingen utdanning - møter nye folk hele tiden - kurante arbeidstider (gjelder ikke dagligvare) Negativt: - lav lønn - få utfordringer, stort sett de samme oppgavene hver dag - sure kunder Anonymkode: 89ca4...657 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karkta Skrevet 28. juli 2020 #12 Del Skrevet 28. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Type klesbutikk, interiør, parfymeri Anonymkode: e8def...4f8 Jeg føyer meg med de andre i tråden. Har jobbet i forskjellige blomsterbutikker og dagligvare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #13 Del Skrevet 28. juli 2020 51 minutter siden, Karkta skrev: Jeg føyer meg med de andre i tråden. Har jobbet i forskjellige blomsterbutikker og dagligvare. Hva synes du om arbeidstidene? Anonymkode: e8def...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karkta Skrevet 31. juli 2020 #14 Del Skrevet 31. juli 2020 På 28.7.2020 den 21.16, AnonymBruker skrev: Hva synes du om arbeidstidene? Anonymkode: e8def...4f8 Da jeg jobbet på blomsterbutikk kunne disse være veldig ugunstige. Da pga at en blomsterdekoratør må ta seg av alt fra bryllup til gravferd binderi i både butikk og i kirken, på forskjellige arrangement osv. Samt jobbing til langt på natt i høytider. I dagligvare var dette litt mer levelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå