AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Noen som har erfaringer med å få operert fremfall? Skal ha en kikkhull-operasjon og få fjernet livmoren, festet blæren og forhåpentligvis vil det hjelpe på plager i hverdagen. Men jeg er livredd for bivirkninger eller skader under operasjonen. Anonymkode: b42c4...4f5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaringer med å få operert fremfall? Skal ha en kikkhull-operasjon og få fjernet livmoren, festet blæren og forhåpentligvis vil det hjelpe på plager i hverdagen. Men jeg er livredd for bivirkninger eller skader under operasjonen. Anonymkode: b42c4...4f5 Utført samme prosedyre her.... ting ble heiT opp. Men ikke nok tror jeg. Fikk utført en operasjon av bakre skjedevegg et par år etterpå, merket mer bedring etter det inngrepet. Men sliter fortsatt med urinlekkasje, så håper jeg kan få operert det også etterhvert. Skikkelig plagsomt. Har du en avrevet muskel siden du skal fjerne livmor? Det er ihvertfall årsaken til mine plager. Jeg har fått en ting som kan plage meg skikkelig i kortere perioder etter operasjonen og det er nervesmerter fra blæra om den er full.... kan gjøre veldig vondt, selv etter tømming. Så må passe på å ikke gå å holde meg og tisse jevnlig før blæra er full. Anonymkode: 11927...c30 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utført samme prosedyre her.... ting ble heiT opp. Men ikke nok tror jeg. Fikk utført en operasjon av bakre skjedevegg et par år etterpå, merket mer bedring etter det inngrepet. Men sliter fortsatt med urinlekkasje, så håper jeg kan få operert det også etterhvert. Skikkelig plagsomt. Har du en avrevet muskel siden du skal fjerne livmor? Det er ihvertfall årsaken til mine plager. Jeg har fått en ting som kan plage meg skikkelig i kortere perioder etter operasjonen og det er nervesmerter fra blæra om den er full.... kan gjøre veldig vondt, selv etter tømming. Så må passe på å ikke gå å holde meg og tisse jevnlig før blæra er full. Anonymkode: 11927...c30 Jeg har det slik nå at det er kjempevond når blæren er full. Tisser ofte. Men det gir ikke full tømming av blæren. Veldig kjedelig. Vondt å gå med væske i blæren, fremfall av både blære og livmor 🙄. Håper det hjelper å bli operert, men har lave forventninger. Regner nesten med nerveskader og lekkasjer. Anonymkode: b42c4...4f5 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #4 Skrevet 29. juli 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det slik nå at det er kjempevond når blæren er full. Tisser ofte. Men det gir ikke full tømming av blæren. Veldig kjedelig. Vondt å gå med væske i blæren, fremfall av både blære og livmor 🙄. Håper det hjelper å bli operert, men har lave forventninger. Regner nesten med nerveskader og lekkasjer. Anonymkode: b42c4...4f5 Jeg ble skuffet etter operasjonen, hadde nok for for høye forventninger..... De smertene oppstår som regel når jeg sitter og blæren blir full. Kjenner jeg på tisse ved pga smerter Anonymkode: 11927...c30 1
AlfaOmega Skrevet 22. november 2023 #5 Skrevet 22. november 2023 Hvordan er sexlivet etter fremre skjedefremmfall operasjon? finner lite info i forhold til hvordan « følelsen» vil være der nede… blir jo arrvev der «g punktet « er???
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #6 Skrevet 22. november 2023 AlfaOmega skrev (3 timer siden): Hvordan er sexlivet etter fremre skjedefremmfall operasjon? finner lite info i forhold til hvordan « følelsen» vil være der nede… blir jo arrvev der «g punktet « er??? Det er jo veldig variabelt fra person til person. Noen vil merke stor forandring, og andre ingen forandring. Jeg er av den delen som merker stor forskjell.. g punktet er det samme med fra før operasjon så der er det ingen forskjell, men jeg må bruke mer glidemiddel og blitt mye trangere og kortere så det blir mer ubehagelig enn før. Men som legen sa før operasjonen er at sexlivet kan være forandret i 1 års tid etter operasjon, men det kommer seg igjen etterhvert. Men snakk med legen som skal operere deg om det, alle operasjoner er forskjellige med forskjellig utfall, det spørst alt på pasienten og hvordan operasjonen er. Anonymkode: 0026d...f55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå