AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Eksen min bekymrer seg veldig for mine omsorgsevner. Det går på det meste man kan tenke seg i forhold til hva omsorg handler om. fra vold og overgrep til den daglige omsorgen. Vi deler barna likt, men eksen min sier hun vil at de skal bo hos henne. Jeg hadde gått at hun kunne ha de litt mer, hvis jeg trodde at hun ga seg da, Men det tror jeg ikke.Hun gir seg når jeg er ute av bildet. Hennes bekymringer har ført til at hjelpeapparat, rettsvesen, barnevern og politi blir innblandet i barnas liv mange ganger. Etter at de har undersøkt, er det ingen som bekymrer seg der. Jeg vet jo at det hun sier ikke er sant. Nå har det vært sånn noen år. Jeg ser ingen løsning på det. Rettssak betyr at man presses til 50-50. i hvert fall var det sånn for oss. Det kunne fungert for meg, men ikke når eksen starter med det samme kjøret dagen etter at saken er slutt. Det kjennes som om alle muligheter er oppbrukt og barna er de som lider opp i dette. Anonymkode: da332...0a7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Ville søkt om å ha barna 100 prosent. Hu derre kan ikke gjøre barna mye godt, må jo være psykisk syk.. Anonymkode: 51639...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville søkt om å ha barna 100 prosent. Hu derre kan ikke gjøre barna mye godt, må jo være psykisk syk.. Anonymkode: 51639...6d0 Tror det er minimal mulighet for det. Dessuten tror jeg ikke et er bra for barna å mist kontakt med moren sin. Det er mulig noe feiler henner, det aner jeg ikke noe om. Jeg er ikke psykolog, Men det barna trenger er at hun slutter med stadige nye saker. Ikke at hun stenges ute fra livene deres. Anonymkode: da332...0a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå