Gå til innhold

krangler med mamma hele tiden, hun kaller meg feit

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei. jeg er 19 år og bor med mamma, skal flytte om 1 uke. hun sier hun skal ødelegge livet mitt når jeg flytter og knuse meg, hvorfor sier hun sånt? hun har hatet meg i alle år. og hver dag så kaller hun meg feit. ekstremt glad for at jeg skal flytte, men samtidig gruer jeg meg når hun sier hun skal ødlegge livet mitt. har lenge trodd hun har hatt en personlighetsforstyrrelse eller en annen sykdom, er jo ikke normalt. hvordan skal jeg takle dette?

Anonymkode: 27f95...8fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hei. jeg er 19 år og bor med mamma, skal flytte om 1 uke. hun sier hun skal ødelegge livet mitt når jeg flytter og knuse meg, hvorfor sier hun sånt? hun har hatet meg i alle år. og hver dag så kaller hun meg feit. ekstremt glad for at jeg skal flytte, men samtidig gruer jeg meg når hun sier hun skal ødlegge livet mitt. har lenge trodd hun har hatt en personlighetsforstyrrelse eller en annen sykdom, er jo ikke normalt. hvordan skal jeg takle dette?

Ung.no

Anonymkode: f046d...fe4

• Liker 1
Skrevet

Moren din er ihvertfall ikke frisk mentalt. Veldig bra at du flytter! Jeg syns du bør snakke med noen om dette, så kan du starte med fastlegen din, og høre hva hun/ han tenker. Ellers fikk du en nettadr over her. 

Moren driver med psykisk mishandling og truer deg. Håper du kommer deg når du får flyttet. Veldig trist å se slikt som dette  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Moren din er ihvertfall ikke frisk mentalt. Veldig bra at du flytter! Jeg syns du bør snakke med noen om dette, så kan du starte med fastlegen din, og høre hva hun/ han tenker. Ellers fikk du en nettadr over her. 

Moren driver med psykisk mishandling og truer deg. Håper du kommer deg når du får flyttet. Veldig trist å se slikt som dette  

Takk, ja jeg sliter veldig pga det :( hun kaller meg også andre stygge ord. Gleder meg til å komme ut av «helvetes huset». Må nok snakke med fastlegen ja. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, ja jeg sliter veldig pga det :( hun kaller meg også andre stygge ord. Gleder meg til å komme ut av «helvetes huset». Må nok snakke med fastlegen ja. 

Bare for å si det, så kan du også ringe krisesenter og forklare situasjonen. Men fint at du iallefall tar det opp med fastlegen din. Masse lykke til ❤️

Endret av SoWhat?
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres helt horribelt ut. Hun kan ikke være frisk. Bra du kommer deg bort. Hun klarer ikke å ødelegge for deg.

Anonymkode: 7e322...37f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en mor som mobbet meg pga vekt fra jeg var liten. Fra 5 årsalderen.

og fortsatte til jeg var nesten 30. Når jeg gikk ned mye i vekt, var det og gale.

jeg sliter med selvtilliten i en alder av 32 pga dette. Og vil nok ha det med meg resten av livet. Angrer på at jeg ikke bare flyttet langt bort, og kuttet all kontakt. 
så håper virkelig du er sterkere, og bryter kontakten! Unner ingen dette..

Anonymkode: 3ca7b...8fb

Skrevet (endret)

Hei! Har mammaen din sagt hva hun mener når hun sier at hun skal «ødelegge livet ditt»? Det høres ikke noe greit ut, spør du meg... Jeg blir lei meg når jeg leser det du har skrevet... Foreldre skal ikke mobbe barna sine, og jeg regner med at det er det mammaen din driver med ettersom hun kaller deg «feit», osv... Du skal ikke trenge å stå i dette helt aleine, kjære deg! Er det noen andre i familien din som du har et nært eller helt ok forhold til som du kunne tenke deg å snakke med? For dette bør du virkelig snakke med noen om! En skal ikke være redd for å flytte... Å flytte skal være en hyggelig ting... Jeg føler så med deg!

Endret av Banankaka04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...