AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Noen som har lest denne bokserien av Margit Sandemo?? Personlig har jeg bare kommet til bok nr. 21, men jeg har lest 1-20 tre ganger:) Det er en skikkelig spennende, og samtidig interessant serie, og den anbefales på det sterkeste. Noen som har noen andre bra bokserier å anbefale? Anonymkode: 327e3...ebd
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Margit Sandemo har også skrevet Heksemesteren. Mulig noen andre også. Sandemo ble jeg ferdig med da jeg var 13, på tidlig 90-tall. Anonymkode: fa547...db9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Margit Sandemo har også skrevet Heksemesteren. Mulig noen andre også. Sandemo ble jeg ferdig med da jeg var 13, på tidlig 90-tall. Anonymkode: fa547...db9 Og etter heksemesteren kommer Sagan om lysets rike, hvor heksemester og isfolket samles. Anonymkode: 5c5fd...918
Squirtle Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 Heksemesteren er den jeg er mest glad i, selv om jeg leste isfolket en gang i året hele ungdomstida mi 😂 lysets rike har jeg selvfølgelig også lest, men..... Det var bare for å ha gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå