Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min favorittbok er for tiden "Naiv. Super." Den er skrevet av Erlend Loe, og jeg anbefaler den sterkt. Den er veldig enkel å lese, fordi forfatteren bruker et veldig enkelt språk. Men bak all enkelheten skjuler det seg mange store tanker. Boka er blitt kalt naiv og barnslig, men det er den ikke. Den bare virker sånn. Ellers kan jeg også anbefale "Takk av kvinnen" av samme forfatter, samt alle Kurt-bøkene. Alle disse bøkene er utrolig morsomme! :)

Anonymkode: 0c0fb...52c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Elsker Kurt! 😂

Anonymkode: 93411...d3c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg aldri har skjønt magien med Erlend Loe. 

Fakta om Finland var litt artig som konsept. Tekstblokk. Såvidt jeg husker er det én side i boka som bare er halvfylt, og det var visstnok en feil fra trykken. 

Anonymkode: f3d23...170

Skrevet

Jeg har lest Naiv. Super., Muleum og L og likte dem alle. Naiv. Super. er nok favoritten :) har Tatt av kvinnen i hylla, men har ikke lest den enda.

• 3 uker senere...
Skrevet

Liker Loe og den underfundige humoren hans.. Han er liksom så..lun. :) Likte også Naiv Super og L. En venninne fortalte med innlevelse om Dyrene i Afrika, men den hørtes i overkant ut; om 5 personer som kjenner "dragninger og tilbøyeligheter de ikke forstår hvor kommer fra", om aktivisme, avvik og tøyelesesløst begjær. Kort sagt; disse 5 bestemmer seg for å dra til afrika og ha sex med de "fem store" dyrene der nede 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...