AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Vi har bodd her i 2 år og jeg har vært misfornøyd med stua hele tiden. Den blir nesten ikke brukt, og det syns jeg er veldig synd. Det er åpen løsning mellom stue og kjøkken, L-form, der kjøkken og spisestue er på den lange delen, og stue på den korte. Vi har valgt å ikke ha tv i stua, men i en tvstue i andre etasje (som jeg heller ikke bruker). Mulig det er tv jeg savner her nede? Eller at sofaen ikke er komfortabel nok? Feil plassering av sofa? For mørk stue? Noen som kunne tenke seg å komme med innspill hvis jeg poster bilder? Anonymkode: be30a...a88
Gjest MadameDeRosa Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Bilder? Plassering og lys kan gjøre mye.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 Syntes Som regel L form er en veldig god løsning, men det kommer jo an på størrelse, kvalitet på hvitevarer etc. Anonymkode: 3b6cb...703 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Hva er det som gjør at du ikke trives? Kan du sette fingeren på det? Anonymkode: cc19b...82a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #6 Skrevet 29. juli 2020 Hvor er det du oppholder deg istdf da? Du kan jo gå bananas for å prøve ut noe du liker; lage en vinterhage med hengekøyer istdf sofa, bygge en klassisk/moderne/enkel/russisk/japansk stue - whatever. Det fine med å eie hus er jo at du kan gjøre akkurat hva du selv ønsker. Så jeg vet ikke helt om du stiller spørsmålet for inspirasjon, bekreftelse, eller på leting etter noe annet enn interiørtips? Anonymkode: 37bd7...75b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå