Gå til innhold

Sex etter fødsel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har født mitt andre barn for i underkant 4 måneder siden. Jeg tar sånne bekkenbunnsøvelser, men synes det tar sin tid før ting går tilbake slik det var før fødselen. Jeg er for vid der nede til at det er digg under sex. Altså, vi har kjempe deilig sex, men vi må hjelpe til litt etterhvert under samleie fordi det er akkurat som om jeg vies ut nedentil underveis.. Synes det er kjipt og er så redd for at det aldri blir som før igjen.

Etter mitt første barn ble jeg veldig trang igjen med tiden. Men da sydde jeg pågrunn av en liten rift. Denne gangen fikk jeg ingen rifter og ble ikke sydd, kan det være derfor? Tenkte liksom det skulle være positivt at jeg ikke revnet eller fikk rifter, men nå er jeg litt usikker... 

Må innrømme jeg frykter at mannen min ønsker seg en «ung og trang fitte» og en eller annen gang er utro mot meg fordi jeg ikke er så deilig der nede lenger.. Han snakker bare positivt om sexlivet vårt da, og han pleier virkelig å si ifra om det meste hvis han har noen tanker, så det er sikkert bare usikkerhet og frykt som får meg til å tenke dette, det er bare så kjipt. Har heller ingen grunn til å tro at han skulle svike meg på den måten altså..

Har kjøpt meg en sånn «peelring» også som hjelper til å trene bekkenbunnsmusklene som jeg bruker nesten daglig, kan det bli bedre med tiden fortsatt..? 

Anonymkode: a0911...8b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir bra igjen. Du må bare gi det en god del mer enn 4 måneder. 💜

Og i mellomtiden bør du stole på mannen din når han snakker positivt om sexen deres. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...