AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Hei, 1 åringen min begynner snart i barnehagen. Hvilke type klær er det best å ha på som innetøy? Anonymkode: b3c63...16f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Antisklisokker (eller vanlige sokker og tøfler med antiskli), bukse, og body. Om vinteren når det er kaldt, har vår på seg ullstilong og ullbody, og så tar de bukse utenpå når de skal ut. Du må nesten se an temperaturen i barnehagen. Mange steder er det godt og varmt inne. Og så har du jo masse reserveklær liggende, som de ansatte tar av og på ved behov. Anonymkode: 5a293...043
Faulkner Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 Har min første i barnehage til høsten jeg også, så har ikke erfaring, men tenker behagelige og myke klær, som er gode å bevege seg i ( ikke stramme dongribukser o.l.) og klær jeg ikke er så redd for, så om det får en flekk (som det sikkert blir en del av) er det ikke krise liksom.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, 1 åringen min begynner snart i barnehagen. Hvilke type klær er det best å ha på som innetøy? Anonymkode: b3c63...16f Det kommer jo an på barnehagen. Skal hen gå i en nybygd barnehage med gulvvarme etc så er sokker, joggebukse og en t-skjorte stort sett tingen året rundt. (Noen barn foretrekker bare strømpebukse året rundt, også ok). Skal hen gå i en eldre barnehage så er tøfler og en tykk bukse (så hen ikke blir kald på knærne når hen leker på gulvet) et must, og genser gjerne nødvendig året rundt. Anonymkode: a2bd8...120
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 Jeg begynte å bruke tynn ullbody og ullongs eller strømpebukse utover i høsten i fjor da min ettåring startet. Det var det jeg så at alle de andre barna hadde på. Den første tiden hadde jeg på body og bukse av bomull, og valgte bukser som var myke og behagelige å bevege seg i. Barnehagen ba om at vi tok på antisklisokker. Det var ikke vanlig å bruke tøfler der, men jeg vet at mange bruker det for å unngå at barna sklir. Anonymkode: dc9ad...0d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå