Gå til innhold

smerter ved sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei

jeg har endometriose, vaginisme og kronisk uvi som har ført til smerter i underlivet. har kjæreste, men må som oftest styre unna samleie og gjøre andre ting. nå har han foreslått anal sex, og jeg er dritredd for mer smerter. har rifter og innvendige hemorider og🙈jeg lurer på om det er veldig vondt/farlig for meg å prøve? tør ikke spørre fastlegen...

og synes det er ganske ego av han å risikere at jeg blir enda mer ødelagt-for hans nytelse. tviler på det er godt for meg...??

Anonymkode: 8c5c2...9bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anal sex kan være veldig deilig det, jeg vet ikke så mye om hvordan det ville fungere med de diagnosene du har da, men kanskje det ville kunne gi deg ett sex liv å prøve analsex...? Utrolig viktig at man slapper av, og med nok glidemiddel. Jeg tok muskelavslappende en gang (av andre grunner) og tenkte at det var ett lurt øyeblikk å teste analsex og det var utrolig deilig. Med stimulering av klitoris fikk jeg orgasme som ikke ligner noe jeg hadde fått før. Men hvis du ikke vil så ikke tving deg selv, for da slapper du ikke av og da blir det vondt. 

Du sier du har innvendige hemorider, det er jo ikke nødvendig for noen å plages med, analsex eller ikke, du kan behandles for det med stikkpiller og krem. 

Hvis du har en snill kjæreste vil jeg tro han unner og ønsker ett godt sexliv for dere begge, og at det da ikke bare er noe han sier for sin egen del.. Det er veldig deilig å se den man elsker bli tilfredsstilt seksuelt og kanskje noe han savner i samlivet deres..? Jeg vil tro han foreslår dette av de 2 overnevnte grunner, samt at han kanskje har problemer med å se for seg å tilbringe resten av livet med deg hvis dere ikke kan ha sex som noe positivt.. Det føles fælt å si det siden det ikke er din skyld at du har disse smertene, men sex er viktig for mange i ett samliv og det er vanskelig å akseptere å ha mindre sex enn man ønsker seg. 

Er det også slik at du bare «gjør andre ting» for å tilfredsstille han, eller gleder du deg over det selv også? Tror ikke det er så lett for mannen når kvinnen viser at hun ikke egentlig digger det hun gjør. Det betyr ikke at vi skal late som eller gå på akkord med oss selv, men kanskje man da ikke passer så godt sammen allikevell. Det er viktig at dere begge er komfertabel med sexlivet dere har/ ikke har. 

Føler med deg når det gjelder disse smertene, det må være tøft..! 

AnonymBruker
Skrevet

takk for et veldig godt og utfyllende svar☺️jeg nyter å glede han, og tror han merker det godt. er veldig sårt for meg, som var veldig glad i sex før livet ble for tøft. var veldig mye kåt og hadde mye sex før.

det plager meg helt forferdelig å ha det sånn, og vurderer ofte å gjøre det slutt, for min egen del.

har lyst å prøve anal sex, for begge sin del. er bare redd for å bli enda mer ødelagt; blir nesten spikeren i kisten for meg i så fall.

hjelper ikke at han seksualiserer de fleste situasjoner; blir for mye sex fokus for meg.😔

er glad i han, men han har skikkelig dårlig humor🤭som gjør at jeg føler meg nedverdiget. har prøvd å ta det opp noen ganger nå.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

takk for et veldig godt og utfyllende svar☺️jeg nyter å glede han, og tror han merker det godt. er veldig sårt for meg, som var veldig glad i sex før livet ble for tøft. var veldig mye kåt og hadde mye sex før.

det plager meg helt forferdelig å ha det sånn, og vurderer ofte å gjøre det slutt, for min egen del.

har lyst å prøve anal sex, for begge sin del. er bare redd for å bli enda mer ødelagt; blir nesten spikeren i kisten for meg i så fall.

hjelper ikke at han seksualiserer de fleste situasjoner; blir for mye sex fokus for meg.😔

er glad i han, men han har skikkelig dårlig humor🤭som gjør at jeg føler meg nedverdiget. har prøvd å ta det opp noen ganger nå.

Kanskje du skal skrive ned tankene dine i ett brev til han? Det er utrolig viktig at han tar dette seriøst og forstår deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...