Geojak Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Kona elsker å få klitoris stimulert, (det gjør vel de fleste kvinner..). Hun elsker å bli slikket, og jeg digger å slikke henne, og jeg nyter virkelig når jeg kan få henne til,å komme. Det gir meg utrolig mye å bite at hun nyter det jeg gjør med henne. i helgen hadde sinful et meget god tilbud på denne klitoris stimulatoren. https://www.sinful.no/satisfyer-pro-2-next-generation-klitoris-stimulator Jeg har tenkt lenge at hun kanskje ville like en slik, så jeg bestilte den... Tenker å presentere den for henne ved en god anledning. Jeg håper jo hun vil vi skal teste den ut sammen, slik at jeg kan gi henne enda mer nytelse, men om hun ønsker kan hun jo også benytte den selv, alene. Om hun ikke vil ha/bruke den har jeg bare kastet bort 200 kr... Ingen kan jo gi fasiten på akkurat hvordan min kone reagerer. Men hva ville du sagt om din mann overaskende kjøpte en slik til deg/dere? Er det en hyggelig overaskelse, eller ville du ikke satt pris på det? Dette er jo for hennes nytelse, eneste jeg får ut av det er å se hvor fantastisk godt hun har det, og ikke minst få være med å bringe henne til orgasmehøydene.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Hadde ikke blitt overraska akkurat om min mann hadde kjøpt denne til meg. Hadde satt pris på den da Anonymkode: 29259...530 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 Kjøpte den til kona, hun var fornøyd hun, men den har litt lite "suge hull" mente hun Anonymkode: 6f88e...2ce
Gjest Melis123 Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 Jeg hadde satt pris på en sånn gave fra min mann, (om jeg hadde hatt en😊) syns det var en omtenksom og sexy overaskelse😊
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #6 Skrevet 28. juli 2020 Nei, jeg bruker ikke slike ting, opplever at jeg ødelegger kroppen min. Vil heller ha ekte brennende kåthet, som stammer fra min egen kropp, da kommer orgasmene trillende. Anonymkode: 73bf8...a56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå