AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Det er seks uker siden jeg fødte, og har i grunn blødd frem til nå. Hadde et par uker der det mest var farget utflod. De siste dagene begynte jeg å blø ganske mye friskt blod igjen, med ruer - regner med det var fra såroverflaten fra morkaka. Men i dag blør jeg mer og det føles som mensen. Vondt i korsryggen, uvel, trøtt og "rar" i kroppen som jeg pleier å få når jeg har mensen. Jeg ammer ikke. Kan mensen og renselse overlappe hverandre på den måten liksom? 💁♀️ Når fikk dere igjen mensen når dere ikke ammet? Anonymkode: c1f43...b4c
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er seks uker siden jeg fødte, og har i grunn blødd frem til nå. Hadde et par uker der det mest var farget utflod. De siste dagene begynte jeg å blø ganske mye friskt blod igjen, med ruer - regner med det var fra såroverflaten fra morkaka. Men i dag blør jeg mer og det føles som mensen. Vondt i korsryggen, uvel, trøtt og "rar" i kroppen som jeg pleier å få når jeg har mensen. Jeg ammer ikke. Kan mensen og renselse overlappe hverandre på den måten liksom? 💁♀️ Når fikk dere igjen mensen når dere ikke ammet? Anonymkode: c1f43...b4c Ikke helt meg du spør, siden jeg ammet. Men siden du ikke har fått noen svar ennå..:jeg fullammet og fikk igjen mensen etter 8-9 uker. Og renselsen varte i ca 6 uker, så ja jeg vil tippe at det kan være mensen. Dersom du føler det øker på å ikke gir seg kan du kontakte lege. Men jeg ville sett an noen dager. Jeg hadde også murringer og vondt når mensen kom tilbake Anonymkode: 3e487...eda
Mrs Robinson Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 (endret) Pumpet. Renselse i 4 uker, fikk mensen 2 uker etter det. Så fikk mensen tilbake 6 uker etter fødsel, har vært normal syklus etter det. Endret 28. juli 2020 av Mrs Robinson
Forever22 Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Renselse i 3-4 uker. Fikk mensen igjen etter 2 mnd ☺️
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 Renselse 3 uker, mensen igjen etter 8 måneder. Ammet ikke. Ammer nå, renselse 8 uker, mensen etter 10.5 uke... 😂 Anonymkode: de6d8...0e3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #6 Skrevet 28. juli 2020 Ammet de første ukene før det ikke gikk lenger. Renselsen varte 5-6 uker og mensen kom etter 9 uker. Anonymkode: 4ee95...4b5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #7 Skrevet 28. juli 2020 6 uker. Blødde hele tiden frem til det, men da virket det som det var mensen som kom. Anonymkode: 6aa21...7d3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #8 Skrevet 28. juli 2020 Fødte i midten av april, ikke fått mensen ennå. Gir mme men ammet litt i starten. Anonymkode: 15ed5...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå