AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Jeg må kjøpe ny vaskemaskin, men ting har visst skjedd siden jeg kjøpte ny sist for 15 år siden. Jeg ønsker meg i utgangspunktet en Miele, men ser at mange av de har automatisk dosering og tilhørende vaskemiddel. Nå bruker jeg neutral vaskemiddel for hvitt og kulørt pga allergi, pluss milo for ull og andre delikate plagg. Jeg kan ikke ha vaskemiddel med parfyme. Vil man fortsatt kunne bruke neutral og milo? Og hvordan fungerer det med automatisk dosering? De av dere som har erfaring med miele sitt vaskemiddel, hva syns dere? Har dere eventuelt noen andre maskiner dere anbefaler? Anonymkode: a9245...04d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Miele vaskemaskiner har et utrolig krøkkete menysystem, så bare det er grunn nok til at jeg kommer til å kjøpe en annen kvalitetsmaskin (skal snart kjøpe selv). Moren min har en Bosch, litt dyrere modell, som er bra. Anonymkode: f314c...ece
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: Miele vaskemaskiner har et utrolig krøkkete menysystem, så bare det er grunn nok til at jeg kommer til å kjøpe en annen kvalitetsmaskin (skal snart kjøpe selv). Moren min har en Bosch, litt dyrere modell, som er bra. Anonymkode: f314c...ece Hvis du er fast bestemt på Miele, anbefaler jeg deg å laste ned bruksanvisningen og lese gjennom den, før du tar den endelige avgjørelsen. Det gjelder i grunnen andre maskiner også. Anonymkode: f314c...ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå