Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt blank, så alle tips mottas med takk. Er til en venninne.

Anonymkode: 21c53...35b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Litt lettere om du sier noe om interessene hennes og hva hun liker. 

Anonymkode: 7d644...fe1

• Liker 2
Skrevet

40 åringer har det meste... Jeg er 41, og (dette virker kanskje litt utakknemlig) jeg misliker f. Eks å få gaver til bursdagen. Det blir gjerne kremer og pakker fra apotek med tøfler og lotion, morgenkåpe (som jeg allerede har), duker og pynteting som fyller seg opp...

Støtter den ovenfor som spør om interesser. Kunne kanskje vært fint å fått noe innenfor der. 

Jeg setter pris på at folk bare kommer :) om de absolutt skal ha noe med, så hadde drømmen vært en stor pose smågodt og et dameblad... :) eller ullester. Jeg setter pris på besøk, men sliter med å ta i mot gaver jeg ikke trenger. 

• Liker 1
Skrevet

En opplevelse aktivitet basert på hva hun liker. For meg hadde f.eks havpadling, en dag i klatrepark, ridetur i fjellet eller lignende vært topp. For andre er det kanskje konsert, kunstmuseum, spa osv. Gå sammen og spleis med flere dersom det er kostbart.

AnonymBruker
Skrevet

Er du invitert i bursdag, eller skal du bare kjøpe gave? 

Opplevde å bli invitert til å være med på spleis, men ikke være invitert i selskap

Anonymkode: 471b8...fdd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i førtiårene ig har absolutt ikke alt. Jeg liker god kaffe, gode olivenoljer og eddiker, god hud/kroppspleieprodukter (det er min gavefavoritt), god lakris, god vin/champagne, gode bøker, planter (inne/ute), fint pledd, myke håndklær, gavekort på klær/hudpleie, og masse masse mer. Le Creusetkjeler og andre kjøkkenting - gode kniver, microplane, osv osv osv. Og best av alt: opplevelser. Vi er fire venninner som alltid spleiser på opplevelser. Det har vært alt fra kino og middag på indisk restaurant til teater med vin og cocktails før og etter til spaopphold med overnatting på hotell, konsertbilletter/Øyabilletter osv. 

Prisnivået har jo alt å si her. En kino og et par øl etterpå burde i alle fall være innafor. 

Anonymkode: 7d296...17c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gavekort på en klesbutikk på et kjøpesenter du vet hun handler i f.eks. Trenger ikke gjøre det så vanskelig. Eller ta henne med på en film på kino og bursdagskake! 

Anonymkode: 7da62...5d1

AnonymBruker
Skrevet

Gavekort på nettbutikk med bøker/hudpleie/sminke etc. Som jeg skrev...trenger ikke være så vanskelig. 

Anonymkode: 7da62...5d1

AnonymBruker
Skrevet

Opplevelser. Alt fra kino til reise. Eller en god middag på en vel ansett restaurant. Bøker. Se an interesser. Noen er turfolk og elsker en god ulltrøye, andre ønsker seg heller garnet til å strikke selv. 

Anonymkode: 37d00...0b9

AnonymBruker
Skrevet

Du kan vippse henne noen kroner 🙊 Gaven alle ønsker seg, men som ingen tør å si.

Anonymkode: f3f27...dc6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hør hva hun selv ønsker seg. Hvis hun ikke ønsker seg noe så kjøp blomster om du absolutt må gi noe. Blomster kan kastes når den visner. Det gjør man ikke med ubrukelig ting😂

Anonymkode: b06af...d6b

AnonymBruker
Skrevet

Eg er ikke noke glad i å få gaver, eg treng ingenting. Er snart 40 selv. Men eg hadde blitt glad for en pose god kaffe, sjokolade, smågodt, en god bok, et blad, en sekk ved osv... forbruksvarer eller ting en kan kose seg med som blir brukt opp og som ikke fyller opp huse 😝 HATER husefyll og gaver som en føler må stå framme i tilfelle.. 🙈

Anonymkode: fc69d...fd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...