AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Min bror har en x som virkelig er gal og prøvde og ødelegge familien vår og har spredt utallige løgner om han og oss. Hun har nå samboer og har en datter på 1 år med denne mannen. Jeg har kjent han lenge før de ble sammen. Hun er utro mot han gjevnlig og han vet det, men han håper hun skal endre seg for datteren sin skyld så de slipper å flytte fra hverandre. Hun gjør ingenting hjemme, han betaler begge sine regninger (enda hun har fast jobb selv), lager mat og gjør alle andre plikter i hjemmet. Hun behandler han som dritt. Jeg og han har møttes i skjul og sist vi møttes endte vi opp med og ha sex. Han har ikke vært utro mot henne før nå (skjønner godt at han er seksuelt frustrert da de ikke har hatt sex på over 6 mnd.) Jeg unner denne dama det verste, så har ikke dårlig samvittighet når det gjelder henne. Jeg kjenner dog på litt dårlig samvittighet ovenfor deres datter, pga hvis dette kommer fram så er forholdet deres garantert over. Men det virker som det er over allerede ut i fra hvordan de behandler hverandre, og jeg lurer på hva jeg skal gjøre. Kjenner jeg er betatt av han, men forstår at det er dumt og involvere meg med en mann som har samboer. Hva burde jeg gjøre? (Beklager rotete innlegg men håper dere skjønner poenget) Anonymkode: 25262...8f9
Cinnamondiva Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Vel, siden hun behandler han veldig dårlig og tråkker på han og virker nesten som om han bruker han bare. Si til han at han blir utnyttet.. og jeg synes du egentlig kan bare fortsette å møte han, han har det nok mye mye bedre med deg. Be han å komme seg unna det forholdet han har akkurat nå for han blir bare brukt . Trøst og støtt han og bare vær der for han. 😇
Gjest Alterego666 Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 Bruk litt tid på å vurdere motivene dine her. Er du ute etter et forhold til mannen, hjelpe ham ut av et negativt forhold eller hevne deg over exen til broren din?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 6 timer siden, Alterego666 skrev: Bruk litt tid på å vurdere motivene dine her. Er du ute etter et forhold til mannen, hjelpe ham ut av et negativt forhold eller hevne deg over exen til broren din? Jeg er ute etter et forhold med han, og vil gjerne hjelpe han ut av forholdet han er i nå. Om jeg får hevnet meg på henne samtidig er det bare en bonus.. Anonymkode: 25262...8f9
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 13 timer siden, Cinnamondiva skrev: Vel, siden hun behandler han veldig dårlig og tråkker på han og virker nesten som om han bruker han bare. Si til han at han blir utnyttet.. og jeg synes du egentlig kan bare fortsette å møte han, han har det nok mye mye bedre med deg. Be han å komme seg unna det forholdet han har akkurat nå for han blir bare brukt . Trøst og støtt han og bare vær der for han. 😇 Takk for fint svar 😌🙏🏼 Anonymkode: 25262...8f9 1
Gjest Alterego666 Skrevet 29. juli 2020 #6 Skrevet 29. juli 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ute etter et forhold med han, og vil gjerne hjelpe han ut av forholdet han er i nå. Om jeg får hevnet meg på henne samtidig er det bare en bonus.. Anonymkode: 25262...8f9 Det var jo litt av et konglomerat av motiver! Vet han at du er betatt av ham (dine ord)? Vet han at du egentlig ønsker et forhold? Forteller du ham hva du mener om partneren hams og deres forhold? hvor sterkt er hevnmotivet etter hva hun har gjort mot broren din? Snakker du med broren din om at du kanskje vil trekke eksen hams inn i familien igjen? (Mener ikke å være dømmende her, kun nysgjerrig).
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #7 Skrevet 29. juli 2020 Du er like ille som hun er Anonymkode: 274aa...244 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #8 Skrevet 29. juli 2020 5 timer siden, Alterego666 skrev: Snakker du med broren din om at du kanskje vil trekke eksen hams inn i familien igjen? Særdeles godt poeng. Blir et evig rot 😉 Anonymkode: 5e1f8...bd4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #9 Skrevet 29. juli 2020 14 timer siden, Alterego666 skrev: Det var jo litt av et konglomerat av motiver! Vet han at du er betatt av ham (dine ord)? Vet han at du egentlig ønsker et forhold? Forteller du ham hva du mener om partneren hams og deres forhold? hvor sterkt er hevnmotivet etter hva hun har gjort mot broren din? Snakker du med broren din om at du kanskje vil trekke eksen hams inn i familien igjen? (Mener ikke å være dømmende her, kun nysgjerrig). Han vet jeg er betatt av han ja, og han vet også hva jeg mener om forholdet dems. Har ikke sagt rett ut at jeg vil ha et forhold med han enda.. Hevnbehovet er ikke så sterkt at det er grunnen til at jeg vil være sammen med han. Grunnen til at jeg vil være sammen med han og omgåes han er fordi han er en fantastisk mann. Har ikke snakket med broren min om det enda, da jeg vil finne ut hva jeg ønsker selv først og om det er verdt alt drama som kommer til å bli ift deres felles barn Anonymkode: 25262...8f9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #10 Skrevet 29. juli 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er like ille som hun er Anonymkode: 274aa...244 Takk for svar Anonymkode: 25262...8f9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #12 Skrevet 29. juli 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff, mye rot! Anonymkode: d55dd...006 Ja.. 🙄 fort gjort at det blir sånn på en liten plass med få mennesker.. Anonymkode: 25262...8f9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #13 Skrevet 30. juli 2020 Det blir sikkert ikke mindre løgner og ryktespredning fra den kanten om du blir sammen med typen hennes. Just sayin’... Anonymkode: 609e4...185
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2020 #14 Skrevet 30. juli 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir sikkert ikke mindre løgner og ryktespredning fra den kanten om du blir sammen med typen hennes. Just sayin’... Anonymkode: 609e4...185 Nei du sier noe der, men heldigvis har stortsett alle i bygda fått med seg at hun er gal og virkelig sliter med noe. Etter hun løy til alle hun kjenner + hennes familie om at hun var gravid med min bror 3 (!!!) ganger, og at et av barna døde sent i svangerskapet og ligger på en grav i nabobyen (som også er bekreftet av henne selv at var løgn), så er det fåtallet som stoler på hva hun sier. Hun har ødelagt mye for seg selv de siste åra med den oppførselen hun har. Anonymkode: 25262...8f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå