Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vurderer å søke fast stilling i AOF. Finner ikke ut om det er en privat bedrift og finner ikke ut eventuell lønn. Noen som vet hva en vil ha som kompetanserådgiver / senior kompetanserådgiver?

16 års ansiennitet med en bachelor og 45 studiepoeng pga master som er ferdig om 2 år.

Kan gjerne høre om erfaringer også. For min del virker det ut som en strålende arbeidsplass og jeg gleder meg til å søke!

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet noe om dette? 

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke engang hva AOF er.

Anonymkode: 08bd9...c5f

AnonymBruker
Skrevet

Ring dem å hør. Hvordan skal folk kunne vite hva de tilbyr i lønn.. dummeste trådene

Anonymkode: 32973...2cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ring dem å hør. Hvordan skal folk kunne vite hva de tilbyr i lønn.. dummeste trådene

Anonymkode: 32973...2cd

Fordi kvinneguiden tross alt består av mange tusen brukere med mange forskjellige erfaringer?

Anonymkode: 08bd9...c5f

AnonymBruker
Skrevet

AOF har tariffavtale (Landsoverenskomsten mellom AAF og HK). Der ser du iallefall lønnsspennet hvor du kan bli innplassert. Hvert foretak har sin egen lønnspolitikk så derfor varierer det hvor mye uttelling utdanning gir, men det gir en pekepinn

Anonymkode: 3f8a6...bc2

AnonymBruker
Skrevet

Og nå ser jeg at det er en gammel tråd, men de har jo stillinger ute så sikkert derfor den er dratt opp igjen:)

Anonymkode: 3f8a6...bc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...