Gå til innhold

Kommer han aldri til å se verdien av meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en som bare ønsker sex med meg og ingenting annet. Har ikke hatt det. Kommer han aldri til å se verdien av meg? 

Anonymkode: a65cc...3a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel mest opp til hva du viser av deg, og så opp til interessen hans.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vet ikke helt hva du spør om, men om han kun ønsker en seksuell relasjon, er sex verdifullt for ham. 

Om du ønsker noe mer seriøst, må du snakke med ham. Om han har sagt det kun er sex, handler det kun om sex. 

Endret av Rant
  • Liker 2
Skrevet

Godt mulig. 

Om han bare ønsker sex med deg,er det vel det du er verdt for han. 

Du må vite din egen verdi og hva du fortjener!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville slått fra meg ett forhold, men du kan få respekt ved å nekte han sex. 

Anonymkode: aad24...71d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes utallige andre menn som har et annet menneskesyn, og ville ha sett verdien i deg om du ga dem en sjanse.

Hvorfor kaster du i stedet bort tiden og livet ditt på han her ...?

Anonymkode: 9de93...e82

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker en annen verdi en bare sex. Så vet at jeg ikke jeg bør bruke energi og tid på dette. Takk for svarene deres. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er en som bare ønsker sex med meg og ingenting annet. Har ikke hatt det. Kommer han aldri til å se verdien av meg? 

Svaret er nei.

En mann som ser noen større verdi i en kvinne, enn bare sex, vil gjøre ALT for å bli kjæresten hennes. 

Anonymkode: 05c1b...c75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville slått fra meg ett forhold, men du kan få respekt ved å nekte han sex. 

Anonymkode: aad24...71d

Korrekt.

Anonymkode: 05c1b...c75

Skrevet

Han vil jo ha sexen din. Han ser jo verdien i sexen din. 
Tyder det som om han er ærlig på hva han vil, og ikke lurer deg til å tro noe mer. Hva mer kan man forlange?

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Han vil jo ha sexen din. Han ser jo verdien i sexen din. 
Tyder det som om han er ærlig på hva han vil, og ikke lurer deg til å tro noe mer. Hva mer kan man forlange?

Setter jo pris på at han sier det og han ikke sier han liker meg osv så gjør han ikke det. Han lurer meg ikke ihvertfall, men igjen så tenker jeg er det da meg eller kunne det da vært hvilken som helst dame han ville hatt det med? 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Setter jo pris på at han sier det og han ikke sier han liker meg osv så gjør han ikke det. Han lurer meg ikke ihvertfall, men igjen så tenker jeg er det da meg eller kunne det da vært hvilken som helst dame han ville hatt det med? 

Ikke hvilken som helst selvsagt. Det er jo tydelig at han liker deg når han vil treffe deg flere ganger. 
Men du er nok ikke the one and only han ville gjort det med. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Ikke hvilken som helst selvsagt. Det er jo tydelig at han liker deg når han vil treffe deg flere ganger. 
Men du er nok ikke the one and only han ville gjort det med. 

Takk for det. 

Skrevet
På 28.7.2020 den 2.39, AnonymBruker skrev:

Synes du skal være glad han sier det som det er. 
De fleste har vel perioder i livet der de ikke ønsker noe forhold, men bare vil ha behovene tilfredsstilt. 
Nå har du fått æren av å få være hans tømmestasjon, og han har bært ærlig om at han ikke ønsker noe mer. 
Hvis du selv føler du får noe ut av det, så kjører du på. 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Frekkulf skrev:

Synes du skal være glad han sier det som det er. 
De fleste har vel perioder i livet der de ikke ønsker noe forhold, men bare vil ha behovene tilfredsstilt. 
Nå har du fått æren av å få være hans tømmestasjon, og han har bært ærlig om at han ikke ønsker noe mer. 
Hvis du selv føler du får noe ut av det, så kjører du på. 

Ja, er glad for det. Men synes ikke det er noe ære. Så tviler på jeg gjør dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer han aldri til å se verdien av meg? 

Det skal du ikke se bort i fra. Han kan utvikle følelser for deg etter hvert som dere blir bedre kjent. Men jeg vil ikke anbefale denne oppskriften. Jeg ville ventet til jeg fant en som var mer åpen for et forhold. 

Anonymkode: 023d0...3b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren var begge kun ute etter sex det første halvåret. Så ble vi sammen og flyttet sammen. Vi har vært sammen i 8 år nå og har et barn sammen. 

Anonymkode: be99a...97a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboeren var begge kun ute etter sex det første halvåret. Så ble vi sammen og flyttet sammen. Vi har vært sammen i 8 år nå og har et barn sammen. 

Anonymkode: be99a...97a

Tenker det er greit så lenge begge i utgangspunktet ønsker seg kun sex, men dersom den ene går inn i er slikt forhold fordi man egentlig ønsker seg en kjæreste så er risikoen stor for å bli såret. 

Anonymkode: 035b7...cdf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har understrekte at det kommer aldri til å bli noe mer enn bare sex flere ganger så det kan jeg ikke belage meg på. 

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Hvorfor velger du ikke menn som ønsker det samme som deg? Vær klar over hvor du er hen i livet og hva du ønsker. Hør om han ønsker det samme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...