Gå til innhold

Vil noen lese meg/legge kort på meg, ang intensjonen bak en middagsinvitasjon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trekker kort for spesifikke situasjoner, er ikke "synsk", kun intuitiv. Kan derfor ikke si noe særlig på så lite informasjon.

Men kortet jeg trakk var Myntenes knekt reversert (kort opp ned) og det står for "frykt for det ukjente", uro over hva fremtiden vil bringe. Denne frykten kommer av mangel på tillit til deg selv - ift den spesifikke situasjonen du skal inn i den dagen - bruk derfor tiden frem til da med å ta vare på deg selv, oppmuntre deg selv, snakke med mennesker du vet støtter deg osv. MEN ikke flykt fra følelsen, for dette kommer fra et sted dypt inni deg og vil bare bli verre ved å ikke møte det. 

Anonymkode: 4f992...6d7

Skjønner 😊 men fy søren....du er dyktig. Det som skjer 12.8 er en legetime spørsmål om barn osv. Vurderte å droppe timen. 

Anonymkode: 0aa38...451

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønner 😊 men fy søren....du er dyktig. Det som skjer 12.8 er en legetime spørsmål om barn osv. Vurderte å droppe timen. 

Anonymkode: 0aa38...451

Det var hyggelig å høre at det var til hjelp Jeg bruker tarotkort for selvutvikling, ikke som et spåverktøy. Jeg tror livet vil bli godt - på lang sikt - hvis vi fokuserer på det som stanger i mot her og nå. Ønsker deg lykke til med legetime 😊 

Anonymkode: 4f992...6d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...