Gjest Principessa Skrevet 13. juli 2005 #1 Skrevet 13. juli 2005 Hei, noen som kan hjelpe meg med å finne notene til 'brudemarsj fra valsøyfjord'?? tuuusen takk på forhånd! :D
Blueberry Skrevet 13. juli 2005 #2 Skrevet 13. juli 2005 Bruremarsj fra Valsøyfjord Her på Cantando sine sider får du kjøpt denne for 24 kr. Billig må jeg si...mine noter kostet over 70 kr. Du må registrere deg først, og så er det bare å putte noten i handlekurven og gå til kassen.
Gjest Principessa Skrevet 13. juli 2005 #3 Skrevet 13. juli 2005 Så flott! Tusen takk! :D Men, nå har jeg registrert meg og de to forskjellige jeg har funnet (hvorfor er det to forskjellige?) koster 160,- og 188,-....hvor er den du fant til 24,-???
Blueberry Skrevet 13. juli 2005 #4 Skrevet 13. juli 2005 Hmm...jeg søkte på "valsøyfjord" og fikk opp tre alternativer. De to dyreste var vel bøker tror jeg, men der skal være bare noter også til 24 kr. Søk igjen!
Gjest Principessa Skrevet 14. juli 2005 #5 Skrevet 14. juli 2005 :bukke: Tuusen takk Iselin! Funnet - kjøpt -og bestilt! Litta er du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå