AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Har vært medlem på fetlife en stund nå, og vil prøve å se om det er noen aktuelle menn å flørte litt med i nærheten. Men får ikke til å søke opp folk. Altså velge by osv.. 🤔 Hjelp? Anonymkode: 80bda...01a
SnillScorpion Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Hvorfor ikke spørre der?🤔 har ikke de forum der? 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 Fetlife er lagt opp som Facebook på et vis fordi det er et samfunn for kinksters av alle slag og de som driver vil ikke ha det oppbygd som typisk ''sjekkested''. Derfor må du gå på ''explore'', ''places'', velge ''Norway'' og deretter fylket du vil se nærmere på. Da blar du i profiler på det geografiske området som du er intr. i og evt. sender melding til de du ønsker å komme i kontakt med. er man sjenert, kan det holde å bare kommentere bilde til noen du liker eller kun like bildet så vil kanskje vedkommende kontakte deg? Det er også grupper der som du kan melde deg inn i som er ment for nye medlemmer eller de som ønsker å komme i kontakt med andre i sitt område. Lykke til Anonymkode: c486d...a32 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Det finnes ikke asl søk på fl, heldigvis. Kommer aldri til å komme heller. Anonymkode: 900e0...942
Gjest Alterego666 Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 Du kan søke på fylke på fl, men ikke by, kjønn, alder, kinks og lignende. Du KAN skrive inn bynavn i søkefeltet, men det er ikke en veeeldig treffsikker søkemetode. Som skrevet over, fl er ikke et sjekkeforum, så det er ikke optimalisert for personsøk.
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 #6 Skrevet 29. juli 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ikke asl søk på fl, heldigvis. Kommer aldri til å komme heller. Anonymkode: 900e0...942 Det er jo veldig synd at det ikke er det. Jeg skulle gjerne kunne søkt på jenter fra 18-20 uten å se masse menn og gamle tøser.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #7 Skrevet 29. juli 2020 16 minutter siden, Frekkulf skrev: Det er jo veldig synd at det ikke er det. Jeg skulle gjerne kunne søkt på jenter fra 18-20 uten å se masse menn og gamle tøser. Da får du finne deg en dating side, og ikke et sosialt nettverk 😁 Anonymkode: 900e0...942 3
Gjest Alterego666 Skrevet 29. juli 2020 #8 Skrevet 29. juli 2020 1 time siden, Frekkulf skrev: Det er jo veldig synd at det ikke er det. Jeg skulle gjerne kunne søkt på jenter fra 18-20 uten å se masse menn og gamle tøser. Kanskje jenter 18-20 år har et litt annet ønske for søkefunksjoner?😄
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 #9 Skrevet 29. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da får du finne deg en dating side, og ikke et sosialt nettverk 😁 Anonymkode: 900e0...942 Hehe. Ikke sant. Fetlife er greit tip begge deler. Man kan jo søke på fylke, så det er jo bare å lete så finner man jo jentene. Noe annet som er greit, er jo at det er medlemmer fra hele verden. Hvis jeg skal på reise et sted, kan jeg bare søke opp regionen jeg skal til, og da er det alltid masse lekne jenter der. Sender man melding til 50 av dem, er det alltid et par stykker som er klar for litt lek. Har vært en stor suksess til nå. Det virker ofte som om de synes det er spennende å møte en mann fra Norge.
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 #10 Skrevet 29. juli 2020 5 minutter siden, Alterego666 skrev: Kanskje jenter 18-20 år har et litt annet ønske for søkefunksjoner?😄 Hehe. Det tror jeg varierer veldig. Mange av de er i alle fall veldig åpne for kontakt. Både norske og utenlanske. Er du på fetlife selv? Har ikke du brukt det til å komme i kontakt med jenter?
Gjest Alterego666 Skrevet 29. juli 2020 #11 Skrevet 29. juli 2020 1 time siden, Frekkulf skrev: Hehe. Det tror jeg varierer veldig. Mange av de er i alle fall veldig åpne for kontakt. Både norske og utenlanske. Er du på fetlife selv? Har ikke du brukt det til å komme i kontakt med jenter? Selvsagt. Samtidig er det slik på datingsider ar de aller fleste kvinner drukner i tilbud og henvendelser. På fetlife er det i mindre grad tilrettelagt for dette. Jeg er på fet selv, og har et lite nettverk der av begge kjønn. Dette er for det meste personer jeg har kommet i kontakt med gjennom grupper og bildekommentarer som dukker opp i feeden. Jeg dømmer ingen som bruker fet til sjekking, det er jo en åpenbar arena. Samtidig forstår jeg kvinner som fokuserer på nettverking fremfor ren sjekking.
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 #12 Skrevet 29. juli 2020 Har skjønt at mange der inne er veldig opptatt av å være med i foreninger og grupper og ditt og datt. For meg handler det om å møte jenter med samme fetisher og som er villige til å gjøre mer enn jentene på tinder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå