Gå til innhold

Utseende på penis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i et forhold som tok slutt for noen mnd siden. Nå har jeg møtt en ny, skikkelig hyggelig mann som jeg har det hyggelig med. Men etter å ha vært sammen med en med «perfekt» penis tidligere (sånn typisk pen, stor) ble jeg skuffet av den nye mannens utstyr.. ikke at den var så liten men den hadde veldig stort hode.. Er dette noe alle bryr seg om? Eller vil dette gå over til helt normalt når jeg evt får mer følelser for mannen.. 

Anonymkode: 8bebc...5c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær glad han ikke dømmer deg på musa.

Anonymkode: be658...0dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dump! Store hoder er veldig skumle! Kanskje du risikerer å få det godt når jan knuller deg med det store hodet sitt!

Anonymkode: a6dbb...775

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i et forhold som tok slutt for noen mnd siden. Nå har jeg møtt en ny, skikkelig hyggelig mann som jeg har det hyggelig med. Men etter å ha vært sammen med en med «perfekt» penis tidligere (sånn typisk pen, stor) ble jeg skuffet av den nye mannens utstyr.. ikke at den var så liten men den hadde veldig stort hode.. Er dette noe alle bryr seg om? Eller vil dette gå over til helt normalt når jeg evt får mer følelser for mannen.. 

Anonymkode: 8bebc...5c6

Åååå. Det er jo de beste. De med stort hode altså. De kjenner du kanten når den glir utover også. Mye heller litt tynn med tykt hode emner en litt tykk med et hode som er mindre enn kuken. 
Synes du har gjort et kupp jeg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt TS, store hoder er virkelig ikke pent.

Samtidig er ikke fitta mi noe særlig pen heller, så er glad man ikke skal dømme kjønnsorganets utseende på Tinder...

Det som teller er hvordan du synes den er inni deg. Gir den deg orgasmer? Er den stor nok?

Anonymkode: 20cc3...302

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så kresen og prippen på sånt at jeg tror det hadde vært dealbeaker. Hadde  ikke sagt det da, det tenker jeg ville vært unødvendig. Hadde bare unnskyldt meg med følelser og kjemi eller noe sånt. Det er jo ikke hans skyld dette, men synes jeg ikke hans kjønnsorgan som jeg skal ha sex med er sexy, ja da blir det ikke sex. 

Anonymkode: 67910...9dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Screenshot_20200728_095034_com.facebook.orca.jpg

Anonymkode: 21dd0...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...