AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Del Skrevet 27. juli 2020 Skal beise verandagulvet på hytta, og må vaske først. Men har ikke innlagt vann, og må hente vann fra innsjøen. Klarer jeg å skylle godt nok uten slange? Anonymkode: 22bd0...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 27. juli 2020 #2 Del Skrevet 27. juli 2020 Er det meldt regn i nærmeste fremtid? Siste gang jeg gjorde noe slikt ble jeg hjulpet av regnvær. Så det gikk en liten uke mellom vasken og beisingen. Resultatet ble bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Del Skrevet 27. juli 2020 3 minutter siden, stan skrev: Er det meldt regn i nærmeste fremtid? Siste gang jeg gjorde noe slikt ble jeg hjulpet av regnvær. Så det gikk en liten uke mellom vasken og beisingen. Resultatet ble bra det. Meldt regn i morgen. Men mesteparten av gulvet ligger under tak, da. Anonymkode: 22bd0...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 27. juli 2020 #4 Del Skrevet 27. juli 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meldt regn i morgen. Men mesteparten av gulvet ligger under tak, da. Anonymkode: 22bd0...f53 Da hjelper det ikke med regn. Du kan ikke bruke vann fra takrenna? Rent nok for slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #5 Del Skrevet 27. juli 2020 9 minutter siden, stan skrev: Da hjelper det ikke med regn. Du kan ikke bruke vann fra takrenna? Rent nok for slikt. Har jo vann i sjøen og bøtter. Bare usikker på om det er effektivt nok, eller om jeg bør gå for noe mindre kraftig til vasken Anonymkode: 22bd0...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 27. juli 2020 #6 Del Skrevet 27. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har jo vann i sjøen og bøtter. Bare usikker på om det er effektivt nok, eller om jeg bør gå for noe mindre kraftig til vasken Anonymkode: 22bd0...f53 Trenger ikke spyling. Det bør holde med å skylle av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #7 Del Skrevet 28. juli 2020 Jeg ville brukt kost, og så kastet vann på noen ganger. Anonymkode: 0ebcd...b9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå