AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #21 Del Skrevet 27. juli 2020 Ja jeg tror at det eksisterer liv som er smartere en oss der ute, men om de har besøkt jorden tviler jeg på ikke helt sikker men jeg tviler. Så massivt stort univers også er det liksom bare her på jorden det skal eksistere liv? Nei, det tror jeg ikke helt på du. Anonymkode: 486f8...702 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 27. juli 2020 #22 Del Skrevet 27. juli 2020 1 minutt siden, MarieLo skrev: Det kalles forventninger bare og de er du ansvarlige for, ikke jeg. Kilden fra at de går blant oss er fra samtalen med Mythi. Akkurat. Skjønner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 27. juli 2020 #23 Del Skrevet 27. juli 2020 (endret) Tror på "rom-vesener" (eller sannsynligheten for at de finnes), men om de hadde muligheten for å "besøke oss", så hadde de ikke gjort det, og vi hadde heller ikke vært i stand til å registrere det, om noen "grønne menn" dro på safari for å beskue noen apekatter lizm.... Endret 27. juli 2020 av Beeblebrox 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banankaka04 Skrevet 28. juli 2020 #24 Del Skrevet 28. juli 2020 Nei, romvesener tror jeg ikke på, dessverre... Jeg tror ikke at Gud har skapt liv på andre planeter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #25 Del Skrevet 28. juli 2020 Spør Gry Jannicke Jarlum. Hun vet vel alt om det. Anonymkode: a78cb...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #26 Del Skrevet 28. juli 2020 17 hours ago, Aragorn ll Elessar said: Jeg tror det er liv på andre planeter, liv som er mindre avansert enn oss, like avansert som oss og mer avansert enn oss. Men jeg tror ikke at vi noen gang har fått besøkt fra romvesener eller at romvesener går blant oss. 100% enig. Anonymkode: a445a...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #27 Del Skrevet 28. juli 2020 19 timer siden, MarieLo skrev: Glanset bare såvidt over den, legger meg ikke opp slike små detaljer Dette taler liksom ikke så veldig troverdig for saken din. At du ikke legger deg opp i små detaljer er jo nettopp det du bør gjøre når du skal velge å tro på noe som definerer hvordan du lever livet ditt ingen som tar deg seriøst på den måten. Anonymkode: 1cc41...086 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #28 Del Skrevet 28. juli 2020 19 timer siden, MarieLo skrev: Det kalles forventninger bare og de er du ansvarlige for, ikke jeg. Kilden fra at de går blant oss er fra samtalen med Mythi. Dette er bare gibberish, det jo ingen som skjønner hva du snakker om. Og siden du har bare slenger ut med at dette tydeligvis er andres problem fordi de ikke forstår deg, så tror du jeg ikke du selv skjønner hva du tror på og at det er derfor det er så vanskelig for deg å forklare noe på en skikkelig måte som er forståelig. Anonymkode: 1cc41...086 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå