AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Del Skrevet 27. juli 2020 Kanskje til og med her på KG Anonymkode: e6525...bcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 27. juli 2020 #2 Del Skrevet 27. juli 2020 Jeg liker rom, men romvesen? 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. juli 2020 #3 Del Skrevet 27. juli 2020 Jeg tror det er liv på andre planeter, liv som er mindre avansert enn oss, like avansert som oss og mer avansert enn oss. Men jeg tror ikke at vi noen gang har fått besøkt fra romvesener eller at romvesener går blant oss. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 27. juli 2020 #4 Del Skrevet 27. juli 2020 Vi har pleiadians gående rundt oss, de er aliens, mer utviklet enn oss og ser helt like ut, så hvis man ikke er telepatisk selv så kan man tro de er helt vanlige mennesker de og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En dråpe i havet Skrevet 27. juli 2020 #5 Del Skrevet 27. juli 2020 Kan ikke si jeg tror det, men nå er jo universet uendelig stort så at det finnes intelligent liv der ute som er kommet mye lengere enn mennesker har kommet tror jeg. Kan jo godt hende at vi har fått besøk flere ganger, og at de til overvoker oss nå. Kanskje de har en egen tvkanal som sender 24/7 om dyrelivet på jorden oss inkludert (Primitive life on planet 33c). Og teknologien de bruker for å gjøre disse opptakene er så avansert at vi ikke har noe mulighet for å oppdage det. Men who knows 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. juli 2020 #6 Del Skrevet 27. juli 2020 13 minutter siden, MarieLo skrev: Vi har pleiadians gående rundt oss, Det er de som også kalles for de Nordiske er det ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 27. juli 2020 #7 Del Skrevet 27. juli 2020 Nei, men jeg tror det eksiterer liv et eller annet sted i universet, men ikke i nærheten av vårt solsystem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 27. juli 2020 #8 Del Skrevet 27. juli 2020 2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Det er de som også kalles for de Nordiske er det ikke ? Usikker. Finnes flere grupper med pleaidians, jeg tror the nordics er pleaidians også ja, hvis ikke er de Arcturians. The nordics er humanoids også, men jeg tror ikke de blender seg like godt inn i samfunnet utseendemessig. Det er de som har krasjet og etterlatt et stort skip på bunnen av Østersjøen forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #9 Del Skrevet 27. juli 2020 Så stort og uendelig (?) som universet er, vil det jo være meget sannsynlig at det er liv på andre planeter. Kanskje det er de som stopper tiden og undersøker oss når vi får følelsen av «dejavu»? Tiden hopper på en måte tilbake et halvt sekund. Haha neida.. 🤨 Anonymkode: 050f9...c26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #10 Del Skrevet 27. juli 2020 1 time siden, MarieLo skrev: Vi har pleiadians gående rundt oss, de er aliens, mer utviklet enn oss og ser helt like ut, så hvis man ikke er telepatisk selv så kan man tro de er helt vanlige mennesker de og. What?, hva er pleiadians?, Anonymkode: 93dce...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 27. juli 2020 #11 Del Skrevet 27. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: What?, hva er pleiadians?, Anonymkode: 93dce...ee7 https://rationalwiki.org/wiki/Pleiadians Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nord og ned Skrevet 27. juli 2020 #12 Del Skrevet 27. juli 2020 1 time siden, MarieLo skrev: Usikker. Finnes flere grupper med pleaidians, jeg tror the nordics er pleaidians også ja, hvis ikke er de Arcturians. The nordics er humanoids også, men jeg tror ikke de blender seg like godt inn i samfunnet utseendemessig. Det er de som har krasjet og etterlatt et stort skip på bunnen av Østersjøen forresten. Og alt dette finnes det beviser for? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #13 Del Skrevet 27. juli 2020 Ja, det er jo bare å se på Ola Elvestuen. Anonymkode: 396af...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 27. juli 2020 #14 Del Skrevet 27. juli 2020 3 minutter siden, nord og ned skrev: Og alt dette finnes det beviser for? Spørs hva du mener med beviser. Jeg har ikke funnet på dette selv, men folk flest ville ikke tro på kildene mine, de vil heller tro på myndighetene og fake news, og tror at det er bare det som er troverdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nord og ned Skrevet 27. juli 2020 #15 Del Skrevet 27. juli 2020 Akkurat nå, MarieLo skrev: Spørs hva du mener med beviser. https://no.wikipedia.org/wiki/Bevis_(vitenskap) Akkurat nå, MarieLo skrev: Jeg har ikke funnet på dette selv, men folk flest ville ikke tro på kildene mine, de vil heller tro på myndighetene og fake news, og tror at det er bare det som er troverdig. Javel, her har vi altså med tinfoil-brigaden å gjøre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 27. juli 2020 #16 Del Skrevet 27. juli 2020 2 minutter siden, MarieLo skrev: Spørs hva du mener med beviser. Jeg har ikke funnet på dette selv, men folk flest ville ikke tro på kildene mine, de vil heller tro på myndighetene og fake news, og tror at det er bare det som er troverdig. Linken din starter jo med å si at det er fiksjon og om du leser hele så vil du se at det ikke er et skriv som taler for saken din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nord og ned Skrevet 27. juli 2020 #17 Del Skrevet 27. juli 2020 23 minutter siden, MarieLo skrev: https://rationalwiki.org/wiki/Pleiadians Har du lest igjennom dette selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 27. juli 2020 #18 Del Skrevet 27. juli 2020 6 minutter siden, visp skrev: Linken din starter jo med å si at det er fiksjon og om du leser hele så vil du se at det ikke er et skriv som taler for saken din. Glanset bare såvidt over den, legger meg ikke opp slike små detaljer, heller ikke når de skriver "angivelig" f.eks. Men man kan se her da. Gaia er ikke helt uten korrupsjon, men dette så ok ut. https://www.gaia.com/article/who-are-the-pleiadians Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 27. juli 2020 #19 Del Skrevet 27. juli 2020 1 minutt siden, MarieLo skrev: Glanset bare såvidt over den, legger meg ikke opp slike små detaljer, heller ikke når de skriver "angivelig" f.eks. Men man kan se her da. Gaia er ikke helt uten korrupsjon, men dette så ok ut. https://www.gaia.com/article/who-are-the-pleiadians Men når du påstår at romvesener går blant oss bør jo kilden være lest nøye. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 27. juli 2020 #20 Del Skrevet 27. juli 2020 Akkurat nå, visp skrev: Men når du påstår at romvesener går blant oss bør jo kilden være lest nøye. Det kalles forventninger bare og de er du ansvarlige for, ikke jeg. Kilden fra at de går blant oss er fra samtalen med Mythi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå