Gå til innhold

Fått helt panikk av positiv test.. tror jeg har glemt hvorfor vi prøver

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har prøvd i 6 mnd. Jeg har blitt helt obsessed av prøvingen og å få det til. Men da jeg endelig fikk i dag fikk jeg panikk. Tror jeg har glemt at dette skulle lede til en baby. Nå har jeg litt klaustrofobi og er redd for alt som kommer etter prøvingen 😣

Anonymkode: 5376a...d08

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er ikke rart. Så lenge dere har snakket om å starte prøving er vel baby ønsket egentlig? Det er 9 måneder å forberede seg på 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg veldig godt! Og regner med det er helt normalt.😅

Anonymkode: 4b712...76a

Skrevet

Hehe, det neste er at du oppdager at du er hekta på prøving og graviditetstester. Så er det gøy å lage nr to og teste masse igjen, også får man tenke seg om om man skal lage tre bare for å få se en positiv test en gang til 😛 
Man kan bli prøve-gal...og ja, glemme at det er et resultat i andre enden.

Men gratulerer, det er koslig i andre enden av den testen da, det skal sies. Du har god tid, ikke tenk så mye på det enda er mitt beste råd. Nesten 10 mnd er lenge når man først begynner å tenke på det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble helt fysisk dårlig da jeg fikk positiv test, etter ha vært aktiv prøver i nesten et år. Kaldsvettet og fikk helt panikkfølelse, og grein nesten av anger og litt sånn "Herregud hva har jeg gjort, nå er livet mitt ødelagt"-følelse. Har inntrykk av at det er ganske vanlig å få kalde føtter opptil flere ganger når man først blir gravid.

Anonymkode: fe9ab...2ad

• Liker 2
Skrevet

Høres veldig normalt. Når man er oppi prøving kan man være veldig oppi det, der alt dreier seg om målet å få to streker. Når man plutselig får det er dèt målet nådd. Men jeg lover at når sjokket har lagt seg over at det gikk, så kommer du raskt inn i gravid-ting. Om få måneder vil prøvetiden være et fjernt minne og du lever og ånder for barnevogner, skravle med damer med termin på samme tid osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...