Gå til innhold

Tips til podcast dokumentarer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snart hørt ferdig alle episodene til NRK Hele Historien. Liker den godt. Og trenger nå noen nye dokumentarer. Er lei av sånne skravlepodcaster nå ;) 

Jeg har tidligere hørt den om Birgitte Tengs, og den andre sesong om hun jenta i Drammen (står helt stille på hva hun het nå), Baneheia, Serial, og et par andre true crime canadiske. Har også hørt noe på en dansk podcast, men jeg husker ikke hva den het. 

Liker generelt True Crime og også dokumentarer om store hendelser i historien, slik som NRK sin.  Jeg kjeder meg fort hvis det bare er en person som snakker og forteller en historie, det må være mer "Interaktivt" eller to som snakker om noe. 

Kan være på norsk, svensk, engelsk eller dansk. Synes også serier hvor det går dypt ned i noe og varer over flere episoder er fint. 

Anonymkode: 9a20d...0ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bump

Anonymkode: 9a20d...0ec

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt og likt de følgende True Crime podcastene i det siste: Casefile (Australsk), The Vanished (amerikansk) og Heavens Gate (amerikansk, om en kult). Synes også konspirasjonspodden og generation why er ganske bra. Førstnevnte har mest konspirasjoner (så klart), sistnevnte er true crime.

Anonymkode: 7b7b2...50b

AnonymBruker
Skrevet

Crime junkies! Elsker den podkasten 

Anonymkode: b4cef...333

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...