AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 ..og kunne dere se det tidligere? Har lest alt fra 6mnd, 1 år og 3 år men da hadde de flekker av brunt eller grønt tidligere. Anonymkode: 7ccd3...4d6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Tror det er veldig individuelt. En baby i barselgruppa hadde brune øyne på dag tre. Min datter har skiftet fra klar blå til mer stålgrå, og nå som hun nærmer seg ett år er det blått ytterst, brune flekker innerst og grå-grønt imellom. Jeg har blå og pappaen brune øyne, så regner med at de blir helt brune til slutt (evt det som heter hazel eyes på engelsk, der man har flekker av flere farger - det farmora har). Anonymkode: 3c8fc...294
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 Min er 9 mnd og ser ut til å få farens øyne. De er helt lyseblå og klare, mine er mer grågrønngul-flekkete-ish😂 Han hadde mørkeblå øyne som nyfødt (det tror jeg mange har?) og har bare lysnet mer og mer med tiden Anonymkode: 12d8c...4f6
Thyra Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 Min baby på 5 måneder har veldig ubestemmelig øyefarge. Blanding av brunt, grønt og blått. Varierer etter lyset. Spent på hvordan de ender opp.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #5 Skrevet 27. juli 2020 Min eldste har alltid hatt brune øyne, og min yngste har alltid hatt blå øyne. Så det er ikke sikkert de vil endre seg. Anonymkode: eeaac...0e3
B87C Skrevet 27. juli 2020 #6 Skrevet 27. juli 2020 Min eldste har mørke brune, hatt det siden fødsel, yngste hadde stål blå ved fødsel nå er de mer blågrønn med spett av brunt (10mnd) så spent hva det ender opp med 😊 Vi foreldre har begge grønne øyne 😊
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #7 Skrevet 27. juli 2020 Min på snart ett år enda ikke helt bestemt seg for om han skal ha pappas grønne/hasselaktige øyne eller mammas klare blå 😅 Varierer veldig dag for dag, hvilket lys, hvilke klær.. Anonymkode: 807d9...d70
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #9 Skrevet 27. juli 2020 Min eldste hadde mørkeblå ved fødsel, skiftet gradvis til brun innen ett år, fikk til slutt mørkebrune øyne som sin farmor, far har brungrønne. Anonymkode: 8b828...c95
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #10 Skrevet 28. juli 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Min på snart ett år enda ikke helt bestemt seg for om han skal ha pappas grønne/hasselaktige øyne eller mammas klare blå 😅 Varierer veldig dag for dag, hvilket lys, hvilke klær.. Anonymkode: 807d9...d70 Er ikke sikkert at han noen gang bestemmer seg, for slik er mine enda 😛 Ikke helt hassel da, men hele spekteret fra grå-blå til grønn avhengig av lys! Anonymkode: 3be13...b69
Blingblingtahei Skrevet 28. juli 2020 #11 Skrevet 28. juli 2020 Min hadde helt mørke mørke øyne som nyfødt, var veldig usikker på om de kom til å bli brune eller blå, trodde nok de kom til å bli brune siden fargene mine er ganske dominerende. Når han var rundt 3 mnd tenker jeg så ble de lysere og lysere, og blåere og blåere, rundt 4 mnd var de helt knallblå. Husker ikke helt men etter 1 års dagen hvertfall, kanskje noe lenger også, så har han nå fått noe gyllent i de, blå med gyllenbrune ringer innerst mot pupillen. Antar at de forblir slik nå 🙂 han har riktignok min hudfarge, vi er mye ute, smører han godt med solkrem men blir skikkelig brun på hendene.
Hudpleier Skrevet 28. juli 2020 #12 Skrevet 28. juli 2020 Min hadde blå øyne til ca 3 års alder, deretter ble de hazel.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #13 Skrevet 28. juli 2020 9 timer siden, Thyra skrev: Min baby på 5 måneder har veldig ubestemmelig øyefarge. Blanding av brunt, grønt og blått. Varierer etter lyset. Spent på hvordan de ender opp. All sannsynlig er det den fargen babyen din får. Jeg har den samme fargene. Min mor fortalte meg at jeg hadde aldri blå øyne ved fødsel. Anonymkode: e1988...dc3
Forever22 Skrevet 28. juli 2020 #14 Skrevet 28. juli 2020 (endret) her har begge mine hatt grå aktig fra fødsel av. Så jeg har hele tiden trodd at de blir brun som pappaen sine 😅 men rundt 5 mnd så har de blitt helt klar blå som mine 😅 2 åringen har helt blå øyne sånn som meg og lillemor på 8 mnd har en ganske tydelig blå hun også 😅 var sikker på at hun skulle få brun, men nei. Vi trodde brun dominerte, men det har det ikke gjort her 😅 Endret 28. juli 2020 av Forever22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå