sssssh! Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Har du blitt bedre / verre? Hvordan gikk det med jobb? Med NAV? Sosialt? Økonomisk?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 For noen år siden så begynte jeg å reagere mer og mer på kjemikalier, parfymer, pollen, mat etc. Følte til slutt at jeg reagerte på «alt». Ingen som forsto meg, ingen som kunne tenke seg hvordan jeg hadde det, hvor slitsom det er og hvor syk jeg følte meg. Aller minst Nav. Jeg klarte ikke å jobbe, men siden jeg ikke hadde noen annen diagnose enn allergier så ville Nav ha meg ut i jobb. Sosialt var det vanskelig da jeg aldri visste hva jeg kom til å reagere på både ute og hos andre. Enten av parfyme eller mat som ble servert. Familien prøvde å forså, mannen og min side av familie, mens svigerfamilie ikke kunne skjønne det. Jeg prøvde å finne ut hvorfor jeg hadde begynt å reagere hva var det som feilet meg. Legene klarte ikke å finne ut, jeg prøvde alt mulig men ble bare verre og verre. Helt tilfeldig kom jeg over en blogg som skrev om amalgamforgiftning. Jeg hadde amalgam fyllinger i munnen og hadde klaget til leger på metallsmak i munnen uten å bli tipset om å fjerne amalgam. Lang historie kort, fikk til slutt fjernet amalgam og begynte med å avgifte kroppen og styrke immunforsvaret. Nå er det 2 år siden jeg begynte prosessen og i år har jeg nesten ikke brukt antihistamin, jeg kan igjen bruke de fleste parfymene mine, jeg reagerer sjelden på kjemikalier, kun innimellom og noen spesielle. Livet er igjen godt å leve og jeg har begynt å jobbe og utdanne meg igjen for 1 år siden. Helt bra er jeg ikke, tinnitus er ikke borte, Formen er avhengig av om jeg spiser ren mat med minst mulig karbs, men alt i alt så kan det ikke sammenlignes med tidligere. vet ikke om du kan slite med det samme, men mitt råd er å finne årsaken til hvorfor du reagerer som du gjør. Lykke til, ikke gi opp! Anonymkode: 3cfb6...79d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå