AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Blir helt sprø av disse testene. Jeg får aldri positiv test på de. Alltid litt svakere enn kontrollstreken. Selv når El er bekreftet med blodprøve og ultralyd så har de aldri stemt. Har egentlig sluttet stole på de, men har et lager som jeg likevel tar av for å 'sjekke'. Da jeg var gravid fikk jeg heller ikke positiv test i graviditeten, altså El-test. De blir aldri sterkere. Om de er sterke er streken tynn. Vet man ikke kan måle graviditet med El-test egentlig, men jeg får aldri positiv eggløsningstest med noen hjemmetester Er derfor redd jeg ikke har bra nok eggløsning til tross for fine prøver og tidligere graviditet.. Anonymkode: a9c9e...359
Amatariel Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 (endret) Det er ikke alle som får full uttelling på disse testene nei. For mange er de kun en indikator, og man må tolke testene opp mot hverandre og ikke mot hva bruksanvisningene sier er positivt. Det er både stor forskjell på testemerker (hvilke bruker du?) og fra kvinne til kvinne. Jeg brukte disse testene fra ebay da jeg prøvde på nr.2. Hadde veldig ustabil syklus da, og fikk etterhvert litt medisin som skulle hjelpe på. Hadde veldig troen første syklusen på f.eks metformin, men disse testene var nedslående. Jeg var opphengt i at disse var klart negative, da teststreken ikke var i nærheten av samme styrke som kontrollstreken. Men så viste det seg jammen noen få uker senere at disse VAR positive fordi jeg ble gravid! Etter det har jeg alltid tolket strekene opp mot meg selv. Hvis det er noen streker som utmerker seg med å bli litt sterkere enn de andre, så kan det være at det er positivt. Endret 28. juli 2020 av Amatariel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå