Gå til innhold

Tror du at yngre folk( 0-25) ser på deg som gammel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du?

Anonymkode: a500b...c98

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utseende og personlighet nei, men om de spør hvor gammel jeg er får de sjokk og mener jeg er gammel. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, de vet ikke hvor gammel jeg er frem til jeg sier det. De tror vi er på samme alder. Jeg har et sånt "evighetsansikt", jeg har sett lik ut siden jeg var 14-15. Det eneste som har endret seg er at jeg ikke lenger har valpefett i ansiktet. Får vel rynker når jeg blir 40... kanskje. 

Anonymkode: 21b52...4d4

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, jeg er jo i 40 årene så. og snart klar for gamlehjemmet i følge dem sikkert😉

AnonymBruker
Skrevet

De gjør sikkert det. Og så? Jeg gjorde vel det samme da jeg var like gammel. Etterhvert som man blir mer voksen endrer man mening om alder. 

Anonymkode: 1290d...187

AnonymBruker
Skrevet

"Nei alle tror jeg er mye yngre enn jeg er, og jeg blir spurt om leg på polet"

😭

Anonymkode: 08f0c...2db

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja våre barn som er tenåringer mener nå hvertfall det 😂😂😂

Anonymkode: ed62a...669

AnonymBruker
Skrevet

Nå som jeg har passert 30 begynner jeg å se voksen ut, men ser ikke eldre ut enn jeg er.

Tror ikke ungdom tenker på 30åringer som gamle, barn gjør kanskje det? Husker vi hadde en vikar på ungdomsskolen som var 30 og såå kjekk, vi tenkte jo bare på han som "litt for gammel til å være interessert i 14-åringer", tenkte aldri på han som en godt voksen mann liksom. 

Da jeg var midt i 20-årene så jeg fortsatt veldig ung ut da, sleit med å få kjøpt øl til jeg passerte 28. Beste var likevel rundt samme tid da jeg sa til noen barneskolejenter at hunden min ikke likte barn, og sa utbrøt hun ene "men du er jo barn selv!" 😛

Anonymkode: f23fd...e1e

Skrevet

Nei, de fleste unge tror jeg er ung 🥰 blir spurt om leg på polet og ser ganske ung ut for å være så "gammel" 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei de tror jeg er ung. Søsteren min har sagt at når jeg blir like gammel som kusina eller ei venninne så får jeg barn, men så er hun året yngre og ene 1 år eldre. 

Anonymkode: a94a4...5ba

Skrevet (endret)

Vel. Jeg får varer kjørt hjem fra Meny, og i dag hadde jeg kjøpt inn MASSE Monster (tilbud). Han som kom med varene var sikkert ikke mer enn mellom 23-26 år. Han spurte meg om legitimasjon, og jeg sto der som et spørsmålstegn. Jo, Monster har 14-års grense. Jeg sa jeg var laaangt over 14 år, så han tok meg på ordet og jeg slapp å vise leg. Herlighet liksom :laugh: 

Endret av Peanut
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke noe jeg tenker på, men det kan nok godt hende. 

AnonymBruker
Skrevet

Ungene mener ikke jeg er gammel og blir sur når jeg kaller meg selv for gammel kjørring 🙈 Jeg er butikksjef og de "under" meg får sjokk når jeg forteller at jeg kunne vært mora deres 😂 De er alle yngre enn 25. 

Men jeg selv føler meg gammel og sliten. Mulig jeg klarer å skjule det godt eller at jeg ikke bare vil være "gammel". Har leddgikt f.eks. men det er det INGEN som kunne gjettet... Man er hva man spiser og praktiserer. Jeg vil ikke at de rundt meg skal føle at de må ta hensyn til meg for at jeg er syk  jeg vil være likestilt....

Men ja, jeg føler ikke selv at jeg ser ung ut. Yngre enn alderen min, men ikke ung ung.

Anonymkode: 17a3c...069

AnonymBruker
Skrevet

Ja er 51.

I dag opplevde jeg noe som jeg ikke har opplevd på over 20 år.

En telefonabonnement selger på rundt 20 år stoppet meg for å selge abonnement. Han fortalte om et gunstig abonnement de hadde for de som er under 30 år, så ser han på meg og spør: Er du under 30?

Jeg ler og sier; ja for 21 år siden, og så ser han alvorlig på meg og sier: Det var litt vanskelig å se... 

Han sa det nok ikke for å sjarmere meg, men jeg tror han bare hadde vanskelig for å se hvor gammel jeg var. 

Jeg ser ikke veldig gammel ut men jeg tror nok de fleste kan se at jeg har passert 40 og kanskje mer. 

Jeg husker at når jeg var i begynnelsen av 20-årene så syntes jeg at 30 var steingammelt, men jeg klarte heller ikke å plassere folk i 30-40 eller 50 års klassen. 🤔 

Anonymkode: a9959...dae

• Liker 1
Skrevet

Dersom en tyveåring anser en i tredveårene for å være gammel, vil jeg nok regne med at vedkommende er litt enkel, eller bare umoden for alderen. 

Kan forstå dersom et lite barn hadde gjort det. 

Skrevet
På 27.7.2020 den 19.06, AnonymBruker skrev:

Hva tror du?

Anonymkode: a500b...c98

Hmm, ja 👴 37 er jo også gammelt jf. 0-25 :ler:

Gjest Alterego666
Skrevet

Med mine 53 år ER jeg gammel for dem.

Det er en bra ting at både jeg og dem er realitetsorienterte.

Da jeg var ung gikk det et jernteppe tvers over Europa, og telefoner var uten skjerm og festet til veggen med en ledning.

AnonymBruker
Skrevet

Er 38, og både barn og voksne tipper jeg er 28-32 år.  Synes selv jeg ser 32-35 ut. 

Anonymkode: de195...f35

Skrevet

Er jo faktisk eldre nå enn begge bestemødrene mine var da jeg ble født, så iallefall gammal for den yngste delen av den gruppa der

AnonymBruker
Skrevet

Bra du tok med de på 0 år. Da ble dette her veldig meningsfylt.

Anonymkode: c6421...de6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...