AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Kom med eksempler. Anonymkode: 40719...72a 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 - Baksnakking, løgn - Ufine kommentarer. - Folk som er nedlatende ovenfor andre og hevder seg selv.. Jeg liker å være sosial, men et sted går grensa. Folk😂 Anonymkode: 576d5...524 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 I dag godtar jeg ikke noen form for nedtrykking, opplevd det i mange år i arbeidslivet. Så kutter ut mennesker på sekundet uansett hvem det er. Konfronterer såklart direkte, verbalt. Anonymkode: fc41f...350 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #5 Skrevet 27. juli 2020 Baksnakking Å være «snill» mot selgere. Er høflig avvisende i steden. Anonymkode: 260da...909 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #6 Skrevet 27. juli 2020 Kunne finne meg i å bli behandla som en som skulle stille opp, gjøre det som ble krevet av meg - uten at noen stilte opp for meg. Sånt finner jeg meg ikke i lengre, heldigvis. Eller mennesker som kontrollerer på andre måter, de skyver jeg langt vekk. Anonymkode: 1acc0...7c8 7
Nymerïa Skrevet 27. juli 2020 #7 Skrevet 27. juli 2020 Å bli kjeftet på på jobb. Det er jeg ferdig med. Sist gang det skjedde sa jeg kort "Nå tar jeg helg" og så gikk jeg hjem. Jeg var spent på om det kom en reaksjon mandags morgen men det gjorde det ikke. Jeg tror egentlig at folk som oppfører seg dårlig er fullstendig klar over det selv. Om det så hadde blitt etterspill så hadde jeg heller tatt i mot oppsigelse enn å finne meg i andres kjefting en gang til. Kjefting ellers også for den saks skyld. Familiemedlemmer som føler seg berettiget å komme med all mulig dritt bare fordi de er opprørte selv har jeg ingen tålmodighet med. 13
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #8 Skrevet 27. juli 2020 Folk som ikke har respekt for andres tid orker jeg ikke mer. Jeg har ikke tid til det. Sier du 5 så kommer du 5. Anonymkode: 8f305...a3f 15
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #9 Skrevet 27. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Folk som ikke har respekt for andres tid orker jeg ikke mer. Jeg har ikke tid til det. Sier du 5 så kommer du 5. Anonymkode: 8f305...a3f En ting er de som er litt forsinka, det synes jeg ikke er så farlig, men de som avlyser i siste øyeblikk fordi de heller vil noe annet eller ikke har lyst likevel, de får jeg nok av! Anonymkode: f9d89...337 16
Silva Pluvialis Skrevet 27. juli 2020 #10 Skrevet 27. juli 2020 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #11 Skrevet 27. juli 2020 Venner som ikke respekterer en/ ser på deg som like viktig som dem. Anonymkode: 545bb...6d3 5
BiancaWhite Skrevet 27. juli 2020 #12 Skrevet 27. juli 2020 At man hele tiden skal si «nei ikke Finn på noe! Jeg kom ikke for å lage styr» Jo Finn kaffe og biter! 😛 jeg synes bare det er koselig å ta en kaffe og litt biter når man får besøk. Det er tegn på at man setter pris på besøket. Men noen skal alltid være så høffelige og beskjedne... men slik var det hele tiden jeg var ung og skjønte ikke hvorfor de voksne alltid begynte å styre og lage kaffe og servere is/kake mens besøket sa «nei ikke stress med noe!» Jo vi vet du vil ha, ikke sitt og lek høffelig.... - Skremsel. Fra å gjøre ting foreldre ikke ville. Ble skremt med nøkken fordi mamma ikke ville vi skulle gå nær elva. Ville ha navlepiercing når jeg ble 15 men det ville ikke mamma jeg skulle så hun sa hele tiden at hun kjente så mange som har fått stygg mage og gjennomgått masse operasjoner pga det. Jeg kjenner INGEN! Var bare typisk skremsel hun brukte... 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #13 Skrevet 27. juli 2020 Det meste. Vært litt på felgen de siste 3-6 tidsenhetene, så orker ikke så mye for tiden. Blitt for utålmodig med andre der jeg pleide å øse så sjenerøst av meg selv at jeg praktisk talt ikke hadde grenser. Anonymkode: e6f4c...fb6
Lønnesirup01 Skrevet 27. juli 2020 #14 Skrevet 27. juli 2020 (endret) Jeg er faktisk blitt litt mer overbærende. Jeg irriterer meg ikke så mye. Jeg har innsett at ganske mye av folks dårlige oppførsel, små stikk og kommentarer, har rot i usikkerhet eller at de vil bli likt. Noen ganger er det vanskelig å se at andre har mye og du lite, og når man nærmer seg 30-tallet og folk finner veien sin i livet, er det vanskelig å føle at man ikke får det til. Det kan ofte gi utslag sosialt, ved at noen blir nærtakende, frekke, negative, bitre. Noen ganger er det ingenting som er vanskeligere enn å være glad på andres vegne, og jeg vet at mange tenker jeg har fått mye gratis. I stedet for å tenke at "hun er misunnelig og håpløs", er jeg bare hyggelig tilbake. Det koster meg ikke så mye. Endret 27. juli 2020 av Lønnesirup01 13
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #15 Skrevet 27. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Venner som ikke respekterer en/ ser på deg som like viktig som dem. Anonymkode: 545bb...6d3 Det kalles ikke venner engang, er mye bedre å kvitte seg med de enn å fortsette å ha slike "venner" Anonymkode: 1acc0...7c8 4
Gjest Tamsi Skrevet 27. juli 2020 #16 Skrevet 27. juli 2020 Folk som skal pushe på deg alkohol i alle sosiale lag. Som kritiserer deg for å drikke brus og spør om du er gravid. Det var mer intenst i form av drikkepress når jeg var yngre, men mye mer irriterende nå.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #17 Skrevet 27. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk som ikke har respekt for andres tid orker jeg ikke mer. Jeg har ikke tid til det. Sier du 5 så kommer du 5. Anonymkode: 8f305...a3f Enig. Men greit om det varsler at de er forsinket. Men om de ikke sier fra så går jeg bare. Kan fortelle om en artig episode jeg opplevde: Vi skulle kjøre sammen til arbeid, det var noen timer å kjøre. Vi var 3 i bilen som kjørte sammen, skulle plukke opp nr.4 på avtalt sted. Når vi kom frem stod ikke nr.4 å ventet, vi venter 10min. Kjører såklart. Hvem blei forbanna? idioten som ikke møtte opp! Han var ca 20min for sen visstnok, men å sifra det gadd han ikke! Ble et helvete for han å komme på jobb 😂 Anonymkode: fc41f...350 9
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #18 Skrevet 27. juli 2020 2 minutter siden, Tamsi skrev: Folk som skal pushe på deg alkohol i alle sosiale lag. Som kritiserer deg for å drikke brus og spør om du er gravid. Det var mer intenst i form av drikkepress når jeg var yngre, men mye mer irriterende nå. Slike mennesker kutter du ut med en gang. Dette er mennesker som er sosialt tilbakestående. Anonymkode: fc41f...350 4
Gnå Skrevet 27. juli 2020 #19 Skrevet 27. juli 2020 4 minutter siden, Lønnesirup01 skrev: Jeg er faktisk blitt litt mer overbærende. Jeg irriterer meg ikke så mye. Jeg har innsett at ganske mye av folks oppførsel har rot i usikkerhet eller at de vil bli likt, også små stikk og kommentarer fra jenter. Noen ganger er det vanskelig å se at andre har mye og du lite, og når man nærmer seg 30-tallet og folk finner veien sin i livet, er det vanskelig å føle at man ikke får det til. Det kan ofte gi utslag sosialt, ved at noen blir nærtakende, frekke, negative, bitre. Noen ganger er det ingenting som er vanskeligere enn å være glad på andres vegne, og jeg vet at mange tenker jeg har fått mye gratis. I stedet for å tenke at "hun er misunnelig og håpløs", er jeg bare hyggelig tilbake. Det koster meg ikke så mye. Litt samme her. Tror jeg aldri har vært så hard, men innser nå i tillegg mer og mer at det er så mye vi ikke vet om hverandre, at vi skal være veldig forsiktig med å dømme andre. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #20 Skrevet 27. juli 2020 Falske vennet og venninner. Så deilig å slippe det. Pluss å sitte sammen med en vennegjeng der alle snakker i munn på hverandre. Så deilig bare å reise seg opp, takke for seg og gå sin vei for å finne på noe mer meningsfullt. Anonymkode: e0f42...2e8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå