Ma. Skrevet 17. september 2002 #1 Skrevet 17. september 2002 Tenkte jeg skulle fortelle dere om utdrikningslaget mitt, jeg...... Ble hentet lørdag klokka 10, ante ingenting. 15 jenter kom kjørende og tutende i kolonne. Ble bedt om å ta på meg joggedress- og mens jeg skifta, spratt de champis....Så var vi altså i gang! :blunke: Ble kjørt til Asker, hadde piknikk ved sjøen i strålende solskinn (med champis, selvsagt........ ) Deretter fortsatte ferden til en gård langt inni skauen hvor det var fem-kamp! Det var utrolig moro, ikke minst inkluderende, da alle deltok. Vi klatra, boksa( med verdens størtse boksehansker), skøyt med pil og bue, fikk på oss enorme sumobryterdrakter og brøy. Avslutningsvis ble jeg bindt fast inni et jernbur og trilla rundt. Jeg var levende bowlingkule....... Etter 3 timer ble jeg kjørt hjem til ei veninne. Der drakk vi videre, alle fikk dusja og skifta, spist ost og kjeks og blitt kjent med hverandre. Jeg ble sminka og fikk på meg en brudekjole som forloveren min hadde kjøpt på Norsk Kostymelager ( men den var ikke så stygg som den kunne ha vært, men dog ikke spesielt vakker.....) og så gikk vi ut og spiste. Der fikk jeg gaver av alle, og ble rimelig på druen etter hvert ..... Og så, det geniale.0...... Etter middagen ble jeg ble hentet av karaoketaxi! Vi sang oss ut av Oslo med samantha fox, bon jovi, bobbysocs etc. og endte opp på Stampuben. Det var så bra at jeg holdt på å le meg ihjel. ANBEFALES!!!!!! HOLDT UT PÅ PUBEN TIL DE SENE NATTETIMER, DA VAR DET NOK..... ( Etter 17 timer....) Koselig nok sov 2 stykker over hos meg, så da vi våknet rimelig slitne dagen etterpå, dro vi rett ut og spiste en deilig middag. Det var selvsagt med i utdrikningslagets planer for meg, betalte ikke ei krone nå heller... Utrolig hyggelig avslutning på en genial helg! Synes det var så moro sjøl, kanskje noen fikk noen gode ideer her????
tuji Skrevet 17. september 2002 #2 Skrevet 17. september 2002 Karaoketaxi? Finnes det? Høres utrolig harry-kult ut!
Ma. Skrevet 17. september 2002 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2002 Ja visst finnes det.....Men det visste ikke jeg før det dukka opp..... Det var utrolig harry kult!!!!!! Maria
gleder meg! Skrevet 17. september 2002 #4 Skrevet 17. september 2002 Stemmer at det finnes en karaoketaxi i Oslo, er en Previa, og dvs at det er plass til 7stk i den tror jeg Harry, men moro:)
Gjest Stina. Z Skrevet 17. september 2002 #5 Skrevet 17. september 2002 Dette hørtes ut som et udr. lag etter min smak, ikke noe sånn harry greier hvor du skal selge ting etc, bare moro.... Og dette falt åpenbart i smak hos deg og...... LYKKE TIL MED BRYLLUPET DITT!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2002 #6 Skrevet 18. september 2002 Heldiggris...Hørtes skikkelig moro ut!!!!!!! Christina.
Juli-79 Skrevet 19. september 2002 #7 Skrevet 19. september 2002 Hørtes kjempe artig ut. Det er kjekt å få et utdrikkningslag som ikke bare går på å drite ut bruden, det syntes vertfall jeg Lykke til fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå