AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Hei jeg har akkurat funnet ut jeg er gravid med tvillinger. Jeg er alene. Ingen utdanning eller jeg er under utdanning nå. Jeg er 25 år og far til barnet vil ikke ha noe med verken meg eller barna å gjøre. Jeg ble gravid med spiral. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Alle mine instinkter sier jeg burde ta de bort før det er forsent. Men det er fremdeles en liten liten stemme inni meg som sier at jeg vil beholde men jeg er bare så ufattelig frustrert. Er det noen der ute som har klart det. Å vere alenemor til 2 uten utdanning og uten støtte fra barnefar. Anonymkode: 89d1d...5c1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Du er full av hormoner nå. Jeg ville virkelig ikke gått videre med dette. Du har nok av tid. Vent til du er mer på plass i livet og har funnet en mann som vil være med deg, og som vil bli far. Anonymkode: 0b80e...faf 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 Ring til fastlegen din, eller til amatea el for å få snakket med noen. Dette er noe du trenger å få snakket skikkelig med noen om. Forhåpentligvis er du ikke langt på vei, og dermed har du litt tid på deg. Uansett hvilken løsning du lander på, så kommer det til å gå bedre enn du nå føler med alle hormonene dine. Lykke til! ❤ Anonymkode: f82df...77b 1
Aristoteles Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 Barnebidrag skal du ha uansett om far vil ha noe med barna å gjøre eller ikke. Klart det blir tøft å ta seg av to små alene, særlig hvis du ikke har så mye støtte i nærmiljøet. Hvis du ikke har moralske betenkeligheter med abort, så er det kanskje det beste akkurat nå? Men som ab 77b over her sier, snakk med fastlege eller noen andre du stoler på. Lykke til ❤️ 1
mykkeli Skrevet 27. juli 2020 #5 Skrevet 27. juli 2020 Huff, for en vanskelig situasjon. Jeg hadde også ringt Amatea for å få snakket med noen og bearbeidet dette, men må dessverre si at om jeg var i samme situasjon, så hadde jeg tatt abort... Du går en veldig vanskelig framtid i møte sånn forutsetningene er nå, og det er ekstremt tragisk for to små barn å vokse opp med dårlig økonomi og uten en far. Tror dessverre det er til det beste for alle om du avbryter svangerskapet. Lykke til og god bedring! <3
Aristoteles Skrevet 27. juli 2020 #6 Skrevet 27. juli 2020 2 minutter siden, mykkeli skrev: Huff, for en vanskelig situasjon. Jeg hadde også ringt Amatea for å få snakket med noen og bearbeidet dette, men må dessverre si at om jeg var i samme situasjon, så hadde jeg tatt abort... Du går en veldig vanskelig framtid i møte sånn forutsetningene er nå, og det er ekstremt tragisk for to små barn å vokse opp med dårlig økonomi og uten en far. Tror dessverre det er til det beste for alle om du avbryter svangerskapet. Lykke til og god bedring! ❤️ Men hva betyr "dårlig økonomi"? Jeg, som er vokst opp på 70-tallet, vokste opp med dårlig økonomi. Hjemmet var ikke mindre kjærlig, eller dårlig, av den grunn. Det kommer litt an på hvordan man er som person, og om man har noe støtte i nærheten også. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #7 Skrevet 27. juli 2020 Ikke be om råd på KG. Snakk med fastlegen din eller Amathea. Anonymkode: b8e8f...032
mykkeli Skrevet 27. juli 2020 #8 Skrevet 27. juli 2020 Helt enig i at det kan la seg gjøre å ha en god oppvekst med dårlig økonomi (med det mener jeg lav inntekt). Jeg forsøkte å adressere en av bekymringene til TS, nemlig at hun ikke har noen utdanning og derfor kommer til å ha dårlig råd før hun eventuelt fullfører utdanningen og får seg en bedre betalt jobb. Tror ikke det vil la seg gjøre like lett med to barn uten støtte fra barnefar. Men hvis TS ønsker å beholde tvillingene så kommer det alltids til å ordne seg!
Kragebein Skrevet 27. juli 2020 #9 Skrevet 27. juli 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Kragebein, adm
Anbefalte innlegg