fredagfebruar Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Hei! Jeg er omtrent 7dpo i dag, dersom el stemmer, og har hatt mye murring/smerter, en slags lugging helt nederst i magen, nesten konstant siden el. Føles ikke helt normalt 😕 Har også veldig ømme og sensitive brystvorter, noe jeg aldri har, heller motsatt, hehe. Er det noen som har opplevd lignende? Tok ut spiral i april og har ikke hatt skikkelig mens siden det, så kan jo hende det er en ny form for pms, føles ut som tr er rett rundt hjørnet, men jeg har aldri så mye symptomer så lenge før, merker som regel ikke noe før samme dag den kommer. Er bare litt urolig og redd for at noe er galt tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Jeg har det helt likt etter eggløsning, så og si hver gang. Mye mensmurringer og annet rart. De gangene jeg har vært gravid, har mensmurringer/stikking begynt siste uka før mens. Ømme brystvorter har jeg alltid de gangene jeg ikke har vært gravid, og ikke ømme når jeg har vært gravid. Ikke lett å bli klok på den kroppen. Anonymkode: 067ff...6e9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå