Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ei venninne jeg støtt og stadig lurer på om er ei venninne.. 
En dag kan hun oppføre seg som en venninne, neste dag er hun spydig, kommer med rare/stygge kommentarer mens hun ler og skal da spesielt påpeke ting med min personlighet som hun sier er rart osv. Jeg er flink på å le av meg selv, men jeg syns det blir noe helt annet når en venninne skal påpeke og kritisere hver minste ting? For å så plutselig "prøve" å være en venninne igjen dagen derpå. Har blitt veldig forvirra over dette en god stund nå. Senest her om dagen skrev hun en melding til meg om at hun snakket om meg hele tiden til typen hennes... hvor hun da forteller han alt mulig som jeg forteller henne eller snakker oss imellom om. Greit nok å skulle prate med typen sin om venninner, men at hun da i tillegg skal fortelle han ting som jeg syns burde bli mellom oss, det er ikke greit. 

Noen som har hatt en slik venninne før?

Hva kan være grunnen til at hun oppfører seg slik? 

Jeg ler ikke av mine venninner på en ekkel måte, kritiserer ikke hva de spiser, har på seg osv. Kunne aldri falt meg inn å oppført meg sånn. Jeg liker også mennesker som har personlighet, som tør å si hva de mener og liker, uten at man skal begynne å gjøre narr av de eller dømme. Og med andre venner klarer jeg å være mer åpen, humoristisk og meg selv, mens med denne venninnen føler jeg at jeg må omtrent skjule hvem jeg er for å være "normal nok". Er det hun som er usikker på seg selv, eller kan det hende at hun bare liker å rakke ned på andre? Hun er forresten 30 og jeg 26. 

Anonymkode: ae827...181

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke selv hatt en sånn venninne, men har vært borti venners venner som har oppført seg rart. Det høres ut som din venninne har en slags forstyrrelse av noe slag?   Ville prøvd å si fra når hun gjør sånn og se hva som skjer..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...