AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 https://www.tajmahaltandoori.no/menu-cart/ Jeg skal ut med familien og spise, og det ville vært til virkelig hjelp om noen kunne foreslått en rett med få kalorier på denne menyen. Har sendt mld til resturanten uten å få svar. Det å spørre kelner er uaktuelt da barna/tenåringene mine ikke skal vite at mamma slanker seg. Vil derfor også helst unngå å måtte la vær å spise ris f.eks, men heller velge en rett med få kcal. på forhånd tusen takk! Anonymkode: d504c...c3c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 https://www.webmd.com/diet/ss/slideshow-diet-best-worst-indian Anonymkode: 1765e...b35
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 Av forrettene, linsesuppe Tandoorirettene, kongereker. Styr unnamed lam og kylling Av vegetarrettene, mix vegetar. Begge biryanirettene. Anonymkode: fe1d0...79d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #5 Skrevet 27. juli 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av forrettene, linsesuppe Tandoorirettene, kongereker. Styr unnamed lam og kylling Av vegetarrettene, mix vegetar. Begge biryanirettene. Anonymkode: fe1d0...79d Hvorfor styre unna kylling? Anonymkode: d504c...c3c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #6 Skrevet 27. juli 2020 Forrett: linsesuppe Hovedrett: tandoori mix, den er ikke dekket i annet enn krydder og saus til slike retter kommer som regel på siden så du kan styre mengde selv. Evt en av de andre tandorirettene. Dropp nan, bestill grønnsalat om du ikke vil ha ris og raita (youhurtdressing) om du trenger mer fuktighet til måtidet. Dessert: fett uansett, ta bare en kaffe eller te. Anonymkode: c49c6...1bb
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #7 Skrevet 27. juli 2020 Dropp forrett og dessert, ingenting der var kalorifattig. Jeg hadde faktisk vurdert mixed grill, med en salat på siden, og delt ut raust av smaksprøver. Det er sauser som drar kaloriene i indisk kosthold, også i vegetarrettene som ofte er ekstra kaloririke da mange indere er vegetarianere av andre hensyn enn helse. Anonymkode: d9af6...8fb
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #8 Skrevet 27. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.tajmahaltandoori.no/menu-cart/ Jeg skal ut med familien og spise, og det ville vært til virkelig hjelp om noen kunne foreslått en rett med få kalorier på denne menyen. Har sendt mld til resturanten uten å få svar. Det å spørre kelner er uaktuelt da barna/tenåringene mine ikke skal vite at mamma slanker seg. Vil derfor også helst unngå å måtte la vær å spise ris f.eks, men heller velge en rett med få kcal. på forhånd tusen takk! Anonymkode: d504c...c3c Nei for det forstår sikkert ikke barna dine allerede. Anonymkode: 0cb6b...557
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #9 Skrevet 27. juli 2020 Om du er sjelden ute å spiser, tipper ikke en middag på restaurant lasset bare så det er sagt. Om du ellers spiser sunt og innenfor kalorigrensen du trenger for å gå med, så ville jeg ha bestilt akkurat det jeg hadde hatt mest lyst på. Anonymkode: 1828b...b1d 3
Guidet Kvinne Skrevet 28. juli 2020 #10 Skrevet 28. juli 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor styre unna kylling? Anonymkode: d504c...c3c Dette lurer jeg også på, iallfall om det dreier seg om bryst/filet.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2020 #11 Skrevet 28. juli 2020 2 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Dette lurer jeg også på, iallfall om det dreier seg om bryst/filet. Pga de kaloririke sausene mange av rettene serveres med. Anonymkode: fe1d0...79d
Guidet Kvinne Skrevet 28. juli 2020 #12 Skrevet 28. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Pga de kaloririke sausene mange av rettene serveres med. Anonymkode: fe1d0...79d Jeg skjønner jo det med sausene, da. På menyen er det jo også sjømat og grønnsaker/kikerterter i saus/curry, men f.eks kylling på tandoori/grillmenyen, så det blir jo litt upresist å si «unngå kylling» hvis man mener retter med saus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå