AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Hei. Dere som hadde endometriose før dere fikk baby... Hvordan er smertene nå i forhold til før? Jeg ammer ikke og fødde for 2 mnd siden. 6,5 uker etter fødsel fikk jeg en blødning med milde smerter i rygg og mage. Det holdt med en ibux liksom. Kan det være at dette var mensen og betyr det at jeg er kurert mot min endometriose? Anonymkode: 144df...415
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Jeg har fått diagnosen «endometriose», men har selv ikke barn. Jeg vet at min mor hadde det like grusomt som meg da hun var yngre, men har aldri sjekket seg. Har også en søster som sliter med mye smerte også. Det er godt mulig det er snakk om arvelig endometriose hos oss, men kan jo ikke si sikkert. Men min mor opplevde mindre smerter etter å ha født. Vet om andre venninner som også sier at mensensmertene er bedre etter fødsel, men igjen, skal ikke si at de har diagnosen endometriose. Håper du får svar fra noen som har egen erfaring, men tenkte jeg kunne dele 💙 Anonymkode: 70757...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå