Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål til andre prøvere.
Har dere kun sex før leggetid så sæden ikke renner ut?
Hvis ikke, hvordan gjør dere? Føler jeg må ligge lenge etter sex så ikke sæden skal renne ut med en gang, vil jo bli gravid.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tuller du nå? 

Anonymkode: 12ca4...041

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at hun lurer.. føler også alt renner ut🤨

Anonymkode: 7c24d...b51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et minimum av kunnskap om kroppens funksjoner bør være påbudt før man får lov til å bli foreldre. 

For å snu på det - du tenker at det å få utløsning i stående posisjon er en utmerket prevensjonsmetode? 

(det eneste sex før leggetid uten et toalettbesøk rett etterpå fører til, er sopp og/eller UVI) 

Anonymkode: 9eb96...b82

• Liker 7
Skrevet

Pute under rumpa? 

AnonymBruker
Skrevet

Beina opp etter veggen😄

Anonymkode: 21a55...f7e

AnonymBruker
Skrevet

De beste svømmerne er allerede på vei selv om noen skulle komme ut igjen 🤣

Anonymkode: 26444...a88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan nok være lurt å ligge stille litt etterpå, men ikke nødvendig. Av mange millioner sædceller, så holder mange seg på plass uansett. 15 min kanskje, så på toalettet, bruker jeg å gjøre. Best å unngå UVI, sopp osv. 

Anonymkode: c9ff8...2ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sprang rett på do som vanlig og vasket meg. Blei gravid likevel.

Anonymkode: a3de6...47b

AnonymBruker
Skrevet

Wow. At folk kan være så uvitende ...

Anonymkode: 6af2d...f60

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ikke noe at en del sæd renner ut igjen. Det er en gammel myte, som er beviselig feil, at man må ligge i ro med beina oppetter veggen, pute under rumpen, osv. 

Sædcellene begynner å svømme oppover umiddelbart i det de kommer inn i skjeden. Den sædvæsken som kommer ut igjen, hadde ikke begynt å svømme oppover etter å ha ligget i ro og tenkt seg om en stund. Så det som renner ut igjen, hadde uansett bare ligget i ro og ventet på å få renne ut, og det er likegyldig om det renner ut etter ett minutt eller tyve minutter - de sædcellene har latt toget gå uansett, siden ikke svømte oppover straks. 

Så altså, du kan reise deg umiddelbart, og det er likevel helt ok, selv om masse sæd renner ut.. 

Anonymkode: 627d2...d5b

Skrevet

En del vil renne ut igjen uansett. Det har ingenting å si, de beste svømmerne finner veien😅

AnonymBruker
Skrevet

Legene råder faktisk at kvinner tømmer seg etter sex slik at di aller beste sædcellene kan svømme fritt til livmoren uten å bli hindret av di dårlige cellene.

Anonymkode: ab611...592

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Legene råder faktisk at kvinner tømmer seg etter sex slik at di aller beste sædcellene kan svømme fritt til livmoren uten å bli hindret av di dårlige cellene.

Anonymkode: ab611...592

😅 Gi meg gjerne en troverdig kilde på dette tullet her. 

• Liker 2
Gjest Traktorkusken
Skrevet

Tror for så vidt det ikke spiller noen rolle hva du gjør etter mannen har hatt utløsning inni deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Altså, nå synes jeg at vi må la naturen gå sin gang. Er dette en utfordring som ikke er overkommelig for paret, da er det kanskje like greit at sæden renner ut. 

Anonymkode: 4e11d...bc3

Gjest loveli
Skrevet

Jeg skjønner ikke, når jeg ligger der så kniper jeg bare musklene sammen som om jeg må på do og tisse. Kommer ikke noe ut da.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, loveli skrev:

Jeg skjønner ikke, når jeg ligger der så kniper jeg bare musklene sammen som om jeg må på do og tisse. Kommer ikke noe ut da.

Du mener du har en vagina som absorberer sæden? 

Gjest loveli
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du mener du har en vagina som absorberer sæden? 

Det kommer ikke ut så lenge jeg ligger og kniper. Kommer jo ut når jeg går på do! 🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...