AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Er på venteliste på økad på ntnu. Har studierett der fra før av. Som backup plan i tilfelle jeg ikke kom inn så meldte jeg meg opp til enkeltemnene som studiet har, og fikk plass. Er det noen her som har erfaring med å melde seg opp til enkeltemner, og evt få innpass til jul? Vil det være mulig for meg å bli med på fadderuken? Anonymkode: 8783e...0aa
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Jeg antar fadderuken er bare for de som har kommet inn. Dette fordi du egentlig hører til et annet sted og får/har fått fadderuken der. Jeg har tatt enkeltemner ved et annet fakultet enn jeg hører til, men da som en del av graden min. Du får nok emnet godskrevet om du kommer inn senere. Og var jeg deg ville jeg forhørt meg ved juletider om noen har slutter og du kan få plass. Eller, forhør deg gjerne like etter oppstart til høsten. Hvis de har obligatorisk oppmøte første dag ser de fort hvor mange som mangler. Anonymkode: 8c9bd...777 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 Så lenge du får kontaktinfo til fadderne er det sikkert ikke problem for deg å være med på fadderuken, det meste skjer jo på deres fritid. Anonymkode: 294c0...37f 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge du får kontaktinfo til fadderne er det sikkert ikke problem for deg å være med på fadderuken, det meste skjer jo på deres fritid. Anonymkode: 294c0...37f Sendte de en mail så satser på at det går fint😊 Hadde vært fint å kunne blitt med, slik at jeg lettere blir kjent med de jeg skal studere med. Anonymkode: 8783e...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå