Gjest The_sea Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Sliter med alvorlig hiv angst. Tatt rundt 23 testet de siste 1,5 årene. Var mor som skjedde for lenge siden som hat gjort at jeg har blitt så redd. Jeg utførte ubeskyttet oralsex på en jeg kjenner fra før av. Vi hadde beskyttet samleie. Han hadde ikke noe ereksjon og kom ikke i munnen min. Jeg sugde han mask 30 sekunder. Han sa han hadde testet seg i mai for alt og ikke hatt samleie med noen etter dette. Kan jeg ha fått hiv? Får ikke sove og har mareritt om hiv fler ganger i uka. Sliter med å kysse, ta på folk, spise mat som står ute..
Gjest The_sea Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Akkurat nå, The_sea skrev: Sliter med alvorlig hiv angst. Tatt rundt 23 testet de siste 1,5 årene. Var mor som skjedde for lenge siden som hat gjort at jeg har blitt så redd. Jeg utførte ubeskyttet oralsex på en jeg kjenner fra før av. Vi hadde beskyttet samleie. Han hadde ikke noe ereksjon og kom ikke i munnen min. Jeg sugde han mask 30 sekunder. Han sa han hadde testet seg i mai for alt og ikke hatt samleie med noen etter dette. Kan jeg ha fått hiv? Får ikke sove og har mareritt om hiv fler ganger i uka. Sliter med å kysse, ta på folk, spise mat som står ute.. Var noe* Skulle det stå.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 Det skal litt til å få HIV. om du har angst for HIV og har sex med menn som har sex med menn, så kan du snakke med legen din og høre om muligheten for å få prep. Anonymkode: 13cde...545 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 Igjen? Lærer du ikke mellom hver gang? Anonymkode: 5d534...bb7 3
Gjest The_sea Skrevet 27. juli 2020 #5 Skrevet 27. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igjen? Lærer du ikke mellom hver gang? Anonymkode: 5d534...bb7 Har hatt samboer og har brukt kondom, men ikke ved oral. Har hatt to sexpartnere dette året da jeg ikke har turt å ha sex mef fremmede...
Gjest The_sea Skrevet 27. juli 2020 #6 Skrevet 27. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igjen? Lærer du ikke mellom hver gang? Anonymkode: 5d534...bb7 Har aldri skrevet her inne, så er nok ikke meg..
Jdz Skrevet 27. juli 2020 #7 Skrevet 27. juli 2020 23 tester?!?? Jeg ville oppsøkt hjelp om jeg var deg. Jeg kunne sikkert skrevet sidevis om forsvinnende liten sjansen for at du få HIV er, men sannsynligvis vet du innerst inne at frykten din er fullstendig irrasjonell. 5
Gjest The_sea Skrevet 27. juli 2020 #8 Skrevet 27. juli 2020 1 minutt siden, Jdz skrev: 23 tester?!?? Jeg ville oppsøkt hjelp om jeg var deg. Jeg kunne sikkert skrevet sidevis om forsvinnende liten sjansen for at du få HIV er, men sannsynligvis vet du innerst inne at frykten din er fullstendig irrasjonell. Er veldig vanskelig. Tror jeg får hiv av nesten alt mulig og skulle aldri sugd han uten kondom og er nå livredd for å ha fått hiv.
Chuck Skrevet 27. juli 2020 #9 Skrevet 27. juli 2020 Dette høres ut som tvangstanker du kan få hjelp for. Snakk med fastlegen din om dette. 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #10 Skrevet 27. juli 2020 8 minutter siden, The_sea skrev: Har aldri skrevet her inne, så er nok ikke meg.. Så dette er ikke deg? Anonymkode: 5d534...bb7 4
Gjest The_sea Skrevet 27. juli 2020 #11 Skrevet 27. juli 2020 Er du her for å plage meg? . Var lenge siden. Trodde jeg hadde sletta det. Føler du trakasserer meg æ.
Million Skrevet 27. juli 2020 #12 Skrevet 27. juli 2020 (endret) Du får slutte med all denne sexen du har med stadig nye partnere da, så får du ro i sjela og kan slutte og bekymre deg for HIV og kjønnssykdommer hele forbannede tiden! 23 tester bare for HIV er jo helt sykelig. Løsningen er enkel. Knip sammen knærne og ikke la noe komme i mellom. Endret 27. juli 2020 av Million 5
Gjest The_sea Skrevet 27. juli 2020 #13 Skrevet 27. juli 2020 Akkurat nå, The_sea skrev: Er du her for å plage meg? . Var lenge siden. Trodde jeg hadde sletta det. Føler du trakasserer meg æ. Satans telefon. Æ'en var ikke meningen. Så gjennom innleggene mine, og finner dem ikke. Hvis intensjonen din er å gjøre narr av meg så velbekomme. Vet jeg er syk.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #14 Skrevet 27. juli 2020 1 minutt siden, The_sea skrev: Er du her for å plage meg? . Var lenge siden. Trodde jeg hadde sletta det. Føler du trakasserer meg æ. Alle de var under et år siden. Begynn med kondom, så slipper du denne angsten. Eventuelt ikke ha noe sex med noen, før du selv har fått sett at de du vil ha sex med har testet seg, og er negative på alt. Anonymkode: 5d534...bb7 2
Gjest The_sea Skrevet 27. juli 2020 #15 Skrevet 27. juli 2020 (endret) På 27.7.2020 den 16.02, The_sea skrev: Eneste jeg har hatt sex med var tidligere samboer og en kompis. Og da hadde vi beskytta samleie. Var dum og ikke brukte beskyttelse ved oralsex. Var full og lei meg. Blitt voldtatt mange ganger og er derfor redd. Endret 29. juli 2020 av The_sea Ryddet for sitering av brukerangrep. Matas, mod.
Gjest The_sea Skrevet 27. juli 2020 #16 Skrevet 27. juli 2020 Akkurat nå, Million skrev: Jeg har lest hva du skriver. Hvis du har behov for 23 HIV tester på halvannet år, så har du ikke hatt f.eks. èn partner eller to, vel? Det normale er å ta en test etter hver nye sexpartner man har. Jeg føler jeg må teste meg hele tiden. Har ikke hatt så mange sexpartnere. Og har alltid brukt kondom hvis jeg skulle ha hatt sex utenom da jeg var 18.
Gjest The_sea Skrevet 27. juli 2020 #17 Skrevet 27. juli 2020 Akkurat nå, The_sea skrev: Jeg føler jeg må teste meg hele tiden. Har ikke hatt så mange sexpartnere. Og har alltid brukt kondom hvis jeg skulle ha hatt sex utenom da jeg var 18. Har kun hatt 2 sexpartnere dette året. Går til DPS og det funker ikke. Hvis jeg mister en gjenstand tror jeg at jeg får hiv. Så må alltid sjekke at jeg har strikken min.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #18 Skrevet 27. juli 2020 1 minutt siden, The_sea skrev: Går til DPS og det funker ikke. Hvis jeg mister en gjenstand tror jeg at jeg får hiv. Så må alltid sjekke at jeg har strikken min. Høres ut som du bør bytte psykolog. Anonymkode: 5d534...bb7 6
Gjest The_sea Skrevet 27. juli 2020 #19 Skrevet 27. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle de var under et år siden. Begynn med kondom, så slipper du denne angsten. Eventuelt ikke ha noe sex med noen, før du selv har fått sett at de du vil ha sex med har testet seg, og er negative på alt. Anonymkode: 5d534...bb7 SOM SAGT SÅ HAR JEG BRUKT KONDOM NÅR JEG HAR HATT SAMLEIE. LES HVA JEG SKRIVER...
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2020 #20 Skrevet 27. juli 2020 Jeg forstår deg faktisk! Har vel tatt ca 12 tester selv, i løpet av en 10 års periode. Eneste som hjelper er å praktisere 100% sikker sex, eller helst være i et fast forhold der begge har testet seg først. Pust rolig, du har nok ikke HIV nå. Men lurt å ikke pule rundt når du ikke har nerver til det, snakker av erfaring! Har svidd av noen tusenlapper på Volvat for å si det sånn... Anonymkode: 28d6e...919
Anbefalte innlegg