Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor fort ble du gravid etter p-pille slutt og hvor gammel var du? Hvilke p-piller gikk du på?

Bytta fra Cerazette (gikk på det i 3-4år) til Loette28 for en mnd tid ca pga blødnings problemer. Slutta med pillen helt i helgen pga barneønske var for stort.

Endret av Huderreder.
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Huderreder. skrev:

Hvor fort ble du gravid etter p-pille slutt og hvor gammel var du? Hvilke p-piller gikk du på?

Bytta fra Cerazette (gikk på det i 3-4år) til Loette28 for en mnd tid ca pga blødnings problemer. Slutta med pillen helt i helgen pga barneønske var for stort.

Gikk på Yasmin første gangen. Ble gravid 2pp. Nå gikk jeg på Loette og ble gravid på 1pp :) 

Anonymkode: 05e5f...f8a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gikk på Yasmin første gangen. Ble gravid 2pp. Nå gikk jeg på Loette og ble gravid på 1pp :) 

Pp?

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Huderreder. skrev:

Pp?

Prøveperiode. Første gangen rakk jeg å få mensen 1 gang etter pilleslutt før jeg ble gravid. Andre gangen rakk jeg ikke å få mensen engang :) 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøveperiode. Første gangen rakk jeg å få mensen 1 gang etter pilleslutt før jeg ble gravid. Andre gangen rakk jeg ikke å få mensen engang :) 

Åjaa..Så heldig :)

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Huderreder. skrev:

Åjaa..Så heldig :)

Håper du også er det 😍

AnonymBruker
Skrevet

Gikk på loette, ble gravid 2pp.

Anonymkode: 84f41...b4d

AnonymBruker
Skrevet

Gikk på cerazette, sluttet halveis i brettet, når mens skulle komme var testen positiv 😅

Anonymkode: 50590...e01

AnonymBruker
Skrevet

Gikk på Loette i 23 år og sluttet i august. Fikk eggløsning i oktober, gravid rett rundt jul/ nyttår. 42 år 

Anonymkode: 50e42...10b

Skrevet

Gikk på cerazette, ble gravid i første prøveperiode. Er 27år

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å skrive alder - 34år denne gangen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Yasminelle - tok 5 mnd å bli gravid. Gikk rett inn i syklus etter 10 år på pillen. 27 år

Anonymkode: a6bf1...dca

AnonymBruker
Skrevet

Gikk på microgynon, ble gravid etter 2 mnd men det var kjemisk/ tidlig sa. Hadde så én vanlig mens før den satt skikkelig. 22år når jeg ble gravid

Anonymkode: ea9c5...6e5

AnonymBruker
Skrevet

Første gang: gikk på yasmin i 5 år, ble gravid etter 6 pp - var 35 år. 

Andre gang: hadde gått på cerazette i to år, ble gravid etter 4 pp - var 38 år. 

Anonymkode: 91a0c...9ef

• 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
GulSitron skrev (På 27.7.2020 den 21.54):

Gikk på cerazette, ble gravid i første prøveperiode. Er 27år

Regnes første PP som at man har rukket å ha mensen en gang før man blir gravid etter pilleslutt?

Anonymkode: 5b9e0...e8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 17.38):

Regnes første PP som at man har rukket å ha mensen en gang før man blir gravid etter pilleslutt?

Anonymkode: 5b9e0...e8c

Første prøveperiode er, etter hva jeg har forstått, første eggløsning. Altså perioden fra mens-slutt, til el, til begynnende mens. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...