Gå til innhold

Bedre sex etter fødsel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fødte vaginalt for 4 måneder siden og vi startet opp igjen sexen for tre uker siden, og har hatt sex en gang i uken, altså tre ganger Og altså, det er jo bedre enn noen gang!!! Jeg har aldri fått vaginal orgasme, og hadde ikke samboer kommet så fort som i går så hadde jeg fått det (tror jeg). Alle tre gangene har vært ubeskrivelig og jeg ser stjerner og hyler for full hals og orgasmen varer og varer. Wow!!! Nå skal det sies at vi sluttet å ha sex da jeg var i fjerde måned, og det har jo vært lenge uten, så det KAN ha noe med det å gjøre, men når også tredje gang er så intenst og bra så tør jeg nesten å håpe på at fødselen har gjort alt bedre. 

Er det noen andre som har lignende erfaring? Jeg tør nesten ikke å få flere barn i frykt for å ødelegge 😂

Anonymkode: 875d2...966

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha! Herlig!

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tør nesten ikke å få flere barn i frykt for å ødelegge 😂

Hvis du tenker at en fødsel er som en av/på-knapp, så må du bare passe på å få et odde antall barn :P 

Anonymkode: 83d70...808

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Jeg hadde sex frem til fødsel, ingen problem der. Revnet i øst og vest, hadde masse smerter i månedsvis etterpå og tenkte ikke tanken en gang på sex før etter 5 mnd - men da vi først etter langt om lenge fikk det til uten smerter - så var det så sinnsykt godt! Ti tusen ganger bedre enn før. Babyen er nå 1,5 år og vi har hatt regelmessig sex fra han var 6 mnd, og det er fortsatt like vanvittig godt. Veldig rart 🙈

Anonymkode: 2601d...460

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nix, før jeg ble gravid gikk det for meg etter 30 sekund HVER gang. Nå går det for meg hver 30 gang vi har sex😐

Anonymkode: 100c0...32d

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring også. Født tre barn, og det blir bare bedre og bedre.

Anonymkode: 2a2d0...253

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sydd i over to timer etter fødselen, og mannen reagerte på at jeg var blitt så sinnsykt trang 😛 Jeg slet med at det var vondt ved penetrering, men etter litt oppvarming gikk det bra, og da var sexen faktisk veldig god noen måneder. Så kom søvnunderskuddet så hardt på banen at sex bare ble et ork 😛 

Anonymkode: 874e5...a55

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har aldri hørt om noen som har hatt det heller

Anonymkode: 01213...73f

AnonymBruker
Skrevet

Spør du meg så vil jeg si at sex aldri ble like godt igjen....

Anonymkode: 631b6...7a6

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex veldig raskt etterpå og den første gangen hadde jeg ingen kontakt med eget underliv. Men gang nr to!!! Hadde det helt likt som du beskriver. Det var så mye mer følsomt og sååååå deilig. Ble gravid igjen den gangen 😂 det var helt likt etter neste svangerskap også, men må dessverre melde at det gikk over. Fremdeles deilig altså, men ikke sånn stjerner og måner som rett etter fødsel. Mer normalt deilig.

Anonymkode: e806b...a24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...