Gjest Tari i.i Skrevet 13. juli 2005 #1 Skrevet 13. juli 2005 Har noen et tips til et produkt som kan brukes for å minske store porer? Jeg har ellers en helt normal hud uten de store "komplikasjonenene" Takknemlig for svar!
Gjest Guest Skrevet 13. juli 2005 #2 Skrevet 13. juli 2005 det jeg synes er best er M D formulations sin facial lotion. De blir iallefall rene porer ,og virker dermed mindre.
Gjest gjesten Skrevet 19. juli 2005 #4 Skrevet 19. juli 2005 Jeg bruker Cliniques pore minimizer- serien. Har brukt den i nesten to år, men sjelden hele serien samtidig. Det blir litt for sterkt for huden min, selv om den tåler mye.
Gjest .-. Skrevet 20. juli 2005 #5 Skrevet 20. juli 2005 Husk at porene aldri blir mindre enn de er! Huden er genetisk bestemt, og noen har stor porer, andre har små. Slike produkter som "Pore Minimilizer" fra Clinique glatter bare over, virker som en slags sparkel. Den trenger ikke inn i huden og forandrer på strukturen, det er komplett umulig. Har prøvd det nevnte produktet, for jeg har store porer selv, og den virker bra som "sparkel". Ellers er det et bra råd fra de lenger oppe her, å sørge for å holde porene rene. Da blir de mindre sjenerende.
Gjest lilletroll Skrevet 20. juli 2005 #6 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har Shiseido Pore minimizer, og den er bra. Porene ser mye mindre ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå